فیلم لحظه شروع حمله نظامی روسیه به اوکراین را ببینید

فیلم لحظه شروع حمله نظامی روسیه به اوکراین را ببینید

انتشار امروز 5 اسفند 1400 * فیلم لحظه شروع حمله نظامی روسیه به اوکراین را ببینید

فیلم لحظه شروع حمله نظامی روسیه به اوکراین را ببینید

نیروهای روسیه به دستور ولادیمیر پوتین، که در سپیده دم، “عملیات نظامی ویژه” را اعلام کرد، در میان هشدارهای رهبران جهان مبنی بر اینکه می تواند بزرگترین جنگ را در اروپا از سال 1945 جرقه بزند، حمله به اوکراین را آغاز کردند.

فیلم لحظه شروع حمله نظامی روسیه به اوکراین

چند دقیقه پس از سخنرانی کوتاه تلویزیونی پوتین، حدود ساعت 5 صبح به وقت اوکراین، صدای انفجار در نزدیکی شهرهای بزرگ اوکراین از جمله کیف پایتخت شنیده شد.

به نظر می رسد دامنه حمله روسیه گسترده باشد. وزارت کشور اوکراین گزارش داد که این کشور مورد حمله موشک های کروز و بالستیک قرار گرفته است و به نظر می رسد روسیه زیرساخت های نزدیک شهرهای بزرگی مانند کیف، خارکف، ماریوپل و دنیپرو را هدف قرار داده است.

ویدئویی نشان داد که با شروع گلوله باران در نزدیکی ماریوپل، انفجارهای ناشی از راکت های توپخانه، آسمان شب را روشن کرد. یکی از مشاوران ارشد وزارت کشور اوکراین گفت که به نظر می رسد نیروهای روسی به زودی در خارکف که حدود 20 مایلی از مرز فاصله دارد، حرکت کنند. با شنیده شدن صدای انفجار در خارج از شهر، مردم محلی در کیف به دنبال امنیت در پناهگاه های بمب گذاری شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *