فیلم کامل لحظه مرگ مداح جوان بالای منبر امام حسین ایست قلبی کرد

فیلم کامل لحظه مرگ مداح جوان حین نوحه خوانی ایست قلبی کرد

فیلم کامل لحظه مرگ مداح جوان بالای منبر امام حسین ایست قلبی کرد

لحظه حمله قلبی و مرگ مداح جوان بالای منبر امام حسین که بر روی زمین افتاد و فوت کرد پسر نوجوانی که دچار ایست قلبی در حین مداحی و نوحه خوانی شد.

مداح جوانی که در حال مداحی در مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام بود ناگهان دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

لحظه مرگ مداح جوان بالای منبر امام حسین

ویدیو لحظه مرگ این مداح جوان در فضای مجازی مور توجه قرار گرفته است این نخستین بار نیست که چنین حوادثی از ایام محرم و عزاداری رخ می دهد و در ایام محرم ویدیوهای مشابه ای از این قبیل اتفاقات در فضای مجازی منتشر می شود.

این مداح نوجوان که گویا اهل کشور مصر بوده در حالی که مداحی می کرد ناگهان دچار حمله قلبی شد و بر روی زمین افتاد افراد حاضر در این مجلس برای کمک و نجات جان او تلاش کردند اما متاسفانه عمر این پسر جوان به دنیا باقی نبود و فوت کرد .

همچنین ببینید فیلم کامل ایست قلبی و مرگ تعزیه خوان در خمینی شهر

چندی پیش در خمینی شهر اصفهان نیز چنین اتفاق مشابهی برای یکی از تعزیه خوان ها رخداد و پیرمرد ۸۰ ساله ای که هر ساله مراسم تعزیه را اجرا می کرد دچار حمله قلبی شد و بر روی زمین افتاد و جانش را از دست داد.

درباره اینکه چرا در ایام محرم اینگونه اتفاقاتی رخ می دهد و ویدیوهای آن در فضای مجازی منتشر می شود از نکات جالب توجه بوده که هر ساله با آن روبرو هستیم می توان فشار عصبی و وضعیت روحی افراد را در این اتفاقات مرگبار دخیل دانست امیدواریم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ایام محرم و مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین باشید تا برخی از سودجویان از این حوادث و استفاده ی مذهبی و اعتقادی نکنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *