بیوگرافی لطفعلی در سریال مستوران کیست +عکس واقعی

بیوگرافی لطفعلی در سریال مستوران کیست +عکس واقعی

لطفعلی در سریال مستوران کیست و عکس و جزئیات در سریال مستوران را در این صفحه مشاهده نمایید.

لطفعلی در سریال مستوران کیست

بیوگرافی لطفعلی در سریال مستوران کیست +عکس واقعی

سریال مستوران که از اوایل تیرماه ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته توجه برخیها را به خود جلب کرده است یک داستان تاریخی که درباره دزدیده شدن لطفعلی فرزند یعقوب لیث میباشد همسایه ها و کسانی که شاهد ربوده شدن لطفعلی بودند میگویند فرد رباینده یک انگشت نداشته است پدر و مادر لطفعلی نیز بر حسب این نشانه به هر دری می زنند تا بتوانند او را پیدا کنند.

مادر لطفعلی به سراغ جادوگر می رود تا نشانه فرزندش را از او پیدا کند اما جادوگر می گوید که باید بین همسر و فرزندش را از یکی را انتخاب کند.

بیوگرافی لطفعلی در سریال مستوران کیست +عکس واقعی

مادر که نامش لطیف است به سراغ یعقوب می آید و ماجرا را برای او تعریف می‌کند و می‌گوید که جادوگر گفت بین فرزند همسرش باید یکی را انتخاب کند به همین دلیل آنها به سراغ لوح سفید می روند اما یک چالش دیگر در مقابل آن قرار دارد یعقوب فرصتی برای استفاده از این لحظه را نداشته و به ناچار باید از اقوامنزدیک خود کمک بگیرد به سراغ عمه خانم می رود و می تواند موافقت او را برای استفاده از لوح به دست آورد.

همه کاراکترها به واسطه این شخصیت به هم گره می‌خورند و نقطه عطف سریال مستوران شخصیت «لطفعلی» است. پسربچه‌ای زرنگ که میزان هوش او قابل توجه است و این ویژگی در بین بچه‌ها متداول نیست. او نقطه اتصال همه شخصیت‌های سریال «مستوران» به یکدیگر است و در بسیاری از بزنگاه‌های قصه حضور دارد.

فصل دوم سریال مستوران

سری جدید «مستوران» که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است.

بهنام تشکر، کاوه خداشناس، محیا دهقانی، ثریا قاسمی، فرهاد آئیش، فاطمه گودرزی، رؤیا میرعلمی، رابعه اسکویی، سولماز غنی، قاسم زارع، محمدصادق ملک، الهه خادمی، شاهو رستمی، شکوفه هاشمیان، نسرین نکیسا، میلاد میرزایی، آزاده مویدی‌فرد، لادن قناد، علی باقری، خسرو احمدی، دانیال جوهرزاده، ناصر علی پاشا، پریسا مقتدی، آتش تقی‌پور، علی رجایی، یدالله شادمانی، فرشید زارعی‌فرد، آتش تقی‌پور، محمد شیری، قربان نجفی، سحر غمخوار، سانای امیرآبادی، فرهاد روشن و قاسم یوردخانی بازیگران فصل دوم این سریال هستند.

«مستوران» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در استودیو بادبان تهیه و تولید شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *