ماجرای خانه عفاف چیست؟ +جزئیات کامل خانه عفاف نور

ماجرای خانه عفاف چیست؟ +جزئیات کامل خبرهای خانه عفاف را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای خانه عفاف چیست؟

خبري غيررسمي در سطح رسانه‌ها و محافل مطبوعاتي منتشر شد كه در كوتاه‌ترين زمان ذهن بخش زيادي از جامعه را به خود معطوف كرد.

برخي سازمان‌ها و مراكز اجتماعي طرحي تحت عنوان تشكيل خانه‌هاي عفاف تدوين كردند كه در آن ساماندهي وضعيت زنان ويژه (زنان بی سرپرست،مطلقه، دختران فراری و …) مد نظر بود.

به محض انتشار اين خبر، همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد، واكنش‌ها و بازتاب‌هاي بسيار تند محافل سياسي، مذهبي را درپي داشت. به نحوي كه به فاصله چند روز پس از انتشار خبر، همه آن را تكذيب كردند.

ماجرای خانه عفاف چیست؟ +جزئیات کامل

حتي طراحان آن نيز اجازه نيافتند به بیان و تحليل طرح خود بپردازند و اين‌گونه بود كه موضوعي مهم و حياتي از سوي همه انكار شد تا جامعه بيش از پيش شاهد بازتاب‌هاي زننده‌تر در كوچه و خيابان باشد. پس از يك دوره به ظاهر فراموشي، اهميت پديده زنان خياباني و لزوم ساماندهي موثر آن نيز كمتر از قبل مورد دقت مسئولان قرارگرفت و به نوعي اين پديده مهم وحیاتی در جامعه ما بیش از پیش به حال خود رها شد.

اما خانه‌هاي عفاف، تحت عناوين خانه‌هاي فساد يا خانه‌هاي تيمي فحشا در محلات مختلف شهر تهران شكل گرفت كه به طور خزنده مشغول فعاليتند و همه جور بيماري و فساد و چرك را در سطح شهر پراكنده مي‌كنند و البته واكنش‌ها نسبت به آن بسيار كمرنگ‌تر از واكنش‌ تند و لجوجانه با طرح خانه‌هاي عفاف است.

البته انتقادات بر صيغه و خامه های عفاف بر پايه مواردي چون ايجاد تبعيض هاي اجتماعي و حقوقي عليه زنان، مغايرت با اسلام، “کلاه شرعي” بودن براي روسپي گري، رواج بيماري هاي آميزشي مانند ايدز، نقض حقوق کودک حاصل از صيغه، ازهم پاشيدن خانواده ها است.

سودآورترين تجارت‌ها در سطح جهان مواد مخدر و سكس است. در هر حال ارائه اين خدمات در همه جاي دنيا وجود دارد ولي در هيچ جا، كسي را به اين كار تشويق نمي‌كنند و البته در هيچ‌جا نام اين اماكن را خانه عفاف نمي‌گذارند.

چون معني عفاف قابل تعميم به زناني كه در اين خانه‌ها كار مي‌كنند، نیست. خانه‌هاي عفاف و ازدواج‌هاي موقت يكي دو ساعته، براي رفع مشكل ازدواج دير هنگام جوانان، قبل از آموزش كافي نكات بهداشتي همان طور که گفته شد منجر به گسترش بيماري‌هایی مانند ایدز در کشور ما شده است.

البته در سال های اخیر پدیده ای به نام ازدواج سفید نیز در بین جوانان رونق گرفته است. سایت صیغه یا فاحشه خانه مجازی تهران! اخیرا در فضای مجازی سایت هایی با عنوان سایت صیغه راه اندازی شده است که در اصل همان خانه عفاف مجازی است.

در اين سایت ها مشخصات خانم ها شامل سن، مطلقه بودن، قد، وزن، داشتن مسكن و منطقه اسكان، پرونده بهداشت و سلامت، خصوصيات ظاهري هر يك از خانم ها، ميزان مهريه براي عقد يك ساعته و سن همسر تقاضا شده ارایه شده است.

اين سايت همچنين يك خط شماره تلفن همراه معرفي كرده كه مشتريان بعد از انتخاب هر كد، بايد نام خود و يك شماره ثابت جهت تماس را به همراه كد انتخاب شده به اين شماره ارسال كنند تا پس از كنترل از طرف مسئولان سايت، شماره حساب براي واريز هزينه معرفي كد، ارسال شود.

البته مشتريان فقط هزينه معرفي كد را پرداخت مي كنند و مبلغ مهريه يك ساعته هر خانم هم حضوري به خود آنان پرداخت مي شود. به اعتقاد کارشناسان مذهبی فعاليت اين گونه سايت ها در واقع يك نوع اشاعه فحشا و ترويج فساد در جامعه است و مسوولان و متوليان امر بايد با احساس مسئوليت در اين زمينه برخورد جدي داشته باشند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫3 دیدگاه ها

  1. دمت گرم حاجی گل گفتی باید جلوشون گرفته بشه با این کارا تنوع طلبی جنسی هم زیاد میشه و جامعه مستقیم میره تو باتلاق
    اون احمقایی هم که میگن شرعیه مردانی که میرن خانه عفاف
    زن رو بعنوان یه محصول میبینن تا یه انسان اینا حتی اگه ازدواج هم کنن همسر خودشونم بعنوان محصول میبینن😑 و این یعنی نابودی خانواده
    درضمن این وظیفه دولته که شرایط ازدواج رو برای جوانان محیا کنه نه اینکه اجازه بده این جور کارا رو رواج بدن و صنعت کثیف اسکورت رو بانام اسلام و بدنام کردن اسلام رواج بدن😔😔😔😔

  2. درروابط شخصی و طرز لباس پوشیدن مردم سرک میکشن بعد مجوز خانه فساد می‌دهند تغییر عبارات و واژه ها در اصل موضوع تغییری ایجاد نمی کند، خود دولت جامعه ب سمت فساد و تباهی میکشه

    1. احمق شاید از نظر جنس تامين باشی بله شما عين خ هم خ شما شاید مزاج سردی داشته باشی و به دلیل مختلف دوست نداشته باشی اما زن مطلقه یا مرد مطلقه یا جوانی که امکان ازدواج براش نیست چکار باید بکنه اینطوری ميشه بعضا تجاوز به ناموس مردم اتفاق ميافته خانه عفاف امری ضروری و از نظر هر شرع و عرفی واجب میباشد
      یالت نباید هم باشی چون شب به شب کنده داغ
      داغ درختی را بغل کردی اما جوانی که ۲۷ ساله اش ه هست چکار باید بکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا