ماجرای ضرب و شتم ابوترابی پزشک پیرانشهر

ماجرای ضرب و شتم دکتر ابوترابی پزشک پیرانشهر

ماجرای ضرب شتم آقای محمد ابوترابی متخصص بیهوشی در پیرانشهر چه بود؟ + جزییات  خبر را به همراه تصاویر در این بخش از مجله شبونه بخوانید.

ماجرای ضرب و شتم محمد ابوترابی

آقای علیرضا سلیمی ریاست انجمن متخصصان بیهوشی بین ایران و معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی صبح روز یکشنبه یکم تیر ماه  از یک واقعیت تلخ خبر داد   وی بیان کرد متخصص بیهوشی آقای محمد ابوترابی که بیماری زمینه دیابت داشت و همسرش هم متخصص بیهوشی می باشد و هر دو از پزشکان زحمتکش شهر پیرانشهر می باشد توسط همراهان یک بیماری کووید ۱۹ مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

ضرب و شتم دکتر محمد ابوترابی متخصص بیهوشی پیرانشهر + تصاویر

شرح حادثه

در حین اتفاقی ناگوار همراهان بیمار ۳۳ ساله مبتلا به بیماری به ۱۹ که بسیار بدحال بود به طور متاسفانه فوت می‌کند و به همین دلیل به صورت گروهی و هفت نفره دکتر محمد ابوترابی متخصص بیهوشی ما حمله ور شدند و ایشان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

در پی این اتفاق ناگوار رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران خواستار برخورد قضایی با ضاربان این حادثه شد.

بیشتر ببیند: تجاوز و قتل جوان در جنگل های مازندران

آقای  سلیمی در خصوص آسیب دیدگی این پزشکی پیرانشهری  بیان کرد که شدت جراحت به حدی بود که واقعا تعجب آور است که متاسفانه صدمات زیادی به ایشان وارد شده و استخوان های گونه و چشم ایشان شکسته است.

ضرب و شتم دکتر محمد ابوترابی متخصص بیهوشی پیرانشهر + تصاویر

وی با توجه به اینکه دکتر ابوترابی از پرسنل زحمتکش ما بود و در زمان بحران کرونا ویروس  با توجه به بیماری زمینه ای که داشت  به ما کمک می‌کرد و ما و امثال آدم‌های ما باید قدردان این پزشکی وظیفه شناس باشیم از مراجع قضایی خواستار برخورد  قضایی شد.

وی بیان داشت ما خواستار این هستیم که با توجه به بحرانی کنونی مردم ما و پزشکان وظیفه شناس را درک کند و از رفتارهای پرخطر مشابه این جلوگیری به عمل آوریم به همین منظور خواستار مجازات این افراد خواهیم بود که از اتفاقات ناگوار دیگر جلوگیری کنیم .

دستگیری ضاربان متخصص بیهوشی در پیرانشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از دستگیری ضاربان پزشک بیهوشی در پیرانشهر خبرداد.

دکتر جواد آقازاده در گفت و گو با ایسنا درباره ضرب و شتم متخصص بیهوشی و بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان پیرانشهر بیان کرد: این پزشک متخصص روز یکم تیرماه توسط همراهان یک بیمار کرونایی بیرحمانه مورد حمله قرارگرفته و دچار آسیبهای جدی شد که پیگیری دستگیری ضاربان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای انتظامی ضاربین متخصص بیهوشی دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *