ماجرای فیلمی وحشتناک از خیابان های هند در پی شیوع کرونا

کلیپ مردن مردم هند در خیابان بر اثر کرونا  ماجرای فیلمی وحشتناک از خیابان های هند در پی شیوع کرونا در این کشور را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای فیلمی وحشتناک از خیابان های هند در پی شیوع کرونا

کلیپ مردن مردم هند در خیابان بر اثر کرونا

موج مهلک مرگ و میر در هندوتان به یک رکورد جدید در روز یکشنبه رسید زیرا این کشور روزانه 349،691 کرونایی جدید و 2،767 مرگ را در یک روز تجربه میکند

طبق اطلاعات وزارت بهداشت ، در مجموع 2،767 نفر در روز یکشنبه کشته شده اند و منجر به تلفات ویروس کرونا به 1،92،311 نفر شده است.

تعداد جدید موارد Covid-19 در هند باعث شده است که Hlhv Covid-19 در این کشور به 1،69،60،172 برسد.

پنج ایالت که حداکثر تعداد موارد Covid-19 را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده اند ، ماهاراشترا با 67160 مورد ، اوتار پرادش با 37،944 مورد ، کارناتاکا با 29،438 مورد ، کرالا با 26،685 مورد و کرالی با 24،103 مورد است.

روز شنبه ، دولتهند استفاده از ماسک صورت در مکان های عمومی را اجباری کرد و طبق دستور پلیس پلیس را برای اقدامات قانونی علیه متخلفان تحت قانون مدیریت فاجعه آغاز کرد.

در این دستورالعمل که عصر شنبه صادر شد ، آمده است: “از آنجا که بحران همه گیری کوید -19 بسیار جدی است ، همه افراد باید هر زمان که در مکان عمومی بیرون می روند از ماسک صورت و حفظ فاصله اجتماعی کاملاً پیروی کنند.”

با وجود شکاف چشمگیر در تقاضا و تأمین امکانات رفاهی پزشکی ، سخنگوی دولت هند اعلام کرد معافیت عوارض گمرکی اساسی برای واردات واکسن Covid-19 ، اکسیژن با درجه پزشکی و تجهیزات مربوطه برای افزایش در دسترس بودن داخلی رایگان است و به اداره گمرک دستور داد همه محموله های وارداتی را ترخیص کند. ، از جمله داروها و تجهیزات نجات دهنده زندگی ، که در درمان Covid با بالاترین اولویت استفاده می شود.

منبع رویترز

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا