ماجرای قتل و آتش زدن زن جوان بعد از سرقت طلاهایش + تصاویر

ماجرای جنحالی قتل و آتش زدن زن جوان بعد از سرقت طلاهایش در مشگین شهر زا به همراه تصاویر و فیلم در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

ماجرای جنجالی قتل زن جوان چیست ؟

به گزارش خبرگزاری ها در روز 19 اسفند سال 98 زن جوانی با اسم سودا که در یک سالن آرایشگاه کار میکرد واقع در مشگین شهر اردبیل از محل کار خود خارج شده  و به خانه دوستانش رفنه است اما تاکنونی هیچ بازگشتی نداشته است در پی این اتقاق ناگوار خانواده سودا دختر 28 ساله مشگین دشتی دنبال سرنخی برای پیداشدن گمشده خود بودند  تا اینکه به اداره پلیس مراجعه کردند.

ماجرای کشته شدن دختر جوان مشگین دشتی بعد از سرقت طلاهایش

همه چیزدرباره قتل سودا رن جوان بعد از سرقت طلاهایش

در روز سه شنبه 20اسفند ماه سال 98 یک چوپان در نزدیکی محل احمدبیگلو متوجه شد که سگش یک استخوان در دهان دارد و به سوی او می آید  و این موضوع توجه او را جلب کرد و به نزد سگش رفت که ناگهان نیم تنه یک انسان سوخته را مشاهده کرد و در فاصله اندکی نیمه جسد را دید.

بیشتر ببینید: فیلم مصاحبه و اعترافات جدید پدر رومینا اشرفی 

تا اینکه به ادراه پلیس مشگین دشت اردبیل رفته و با آزمایشات و تحقیقات پلیس مشخص گردید جسد این جنازه متعلق به سودا می باشذ که در 19 اسفند ماه سال 98 گم شده بود پلیس در پی این اقدام وحشتناک به نزد دوست وی مریم رفتند و در بازجویی های وی دچار اخبار ضد و نقیض شدند که اط زریق دوربین های مداربسته متوجه موضوع شدند  که مریم با همدستی برادر جوان خود سودا را به قتل رسانده و طلاها و پولهایش را سرقت کردند .

ماجرای قتل دختر جوان مشگین دشتی

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا