بیوگرافی رضا همداني معتادا نمیگیرن + پیج اینستاگرام رضا همدانی

معتادا نمیگیرن 😂

بیوگرافی رضا همدانی معتادا نمیگیرن + پیج اینستاگرام رضا همدانی به همراه جزئیات را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این روزها در شبکه های اجتماعی اصطلاح “معتادا نمیگیرن” بسیار معروف شده است و برخی از کاربران نمی‌دانند که موضوع چیست!

بیوگرافی رضا همدانی

او یکی از چهره های معروف شبکه های اجتماعی بوده که با یک مصاحبه موفق شد به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند حالا با حضور در اینستاگرام موفق شده که فالوئرهای زیادی را به دست آورد و به عنوان یک سلبریتی نامی برای خود دست و پا کند!

بیوگرافی رضا همدانی معتادا نمیگیرن + پیج اینستاگرام رضا همداني

جالب است بدانید که در حال حاضر با تبلیغات در اینستاگرام به درامدزایی بالایی دست یافته است.

پیج اینستاگرام رضا همدانی: rezahamedani.1821

ماجرای معتادا نمیگیرن چیست؟

ماجرا از این قرار است که صدا و سیما (در نوروز 99) مصاحبه ای را با یکی از شهروندان در شهریار انجام داد و از او پرسید که چرا بدون ماسک بیرون آمده ای آیا نمیترسی به کرونا مبتلا شوی؟ و این شهروند جواب داد معتادا کرونا نمیگیرن

خبرنگار از میپرسد مگر شما مطمئن هستید که معتادها نمی گیرند؟ و او پاسخ داد بله این همه معتاد در خیابان من ندیدم که به کرونا مبتلا شوند.

این فیلم معروف را در زیر ببینید:

حالا این کلیپ در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و رضا همدانی را بسیار معروف کرده است و با برخی از شاخ های اینستاگرامی به صورت لایو گفتگو میکند.

بیوگرافی رضا همداني معتادا نمیگیرن + پیج اینستاگرام رضا همدانی

شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بستر شهرت افراد زیادی شده است حالا آقای رضا همدانی برای خود طرفدارانی به دست آورده و با آنها در ارتباط است.

پربازدید شدن فیلم معتاد‌ها نمی‌گیرن، باعث شد تا این فرد در فضای مجازی هم شروع به فعالیت کند و در ۴۰ روز توانسته ۱۰۳ هزار دنبال کننده داشته باشد. او این روز‌ها با هنرمندان و سلبریتی‌ها لایو مخصوصا با دنیا جهانبخت می‌گذارد و با گذاشتن تبلیغات در صفحه اش از این معروفیتش حسابی سود می‌برد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *