ماجرای گدای هواپیما سوار که از اصفهان به تهران می آید با درامد روزی 5 میلیون

ماجرای گدای هواپیما سوار که از اصفهان به تهران می آید با درامد روزی 5 میلیون

ماجرای گدای هواپیما سوار گدایی که از اصفهان به تهران می آید با درامد روزی 5 میلیون و ماهانه 150 میلیون که یکی از اخبار جنجالی به شمار می اید تکدیگی با درامد روزی 5 میلیون تومانن که یک درامد نجومی به شمار می آید.

ماجرای گدای هواپیما سوار که از اصفهان به تهران می آید با درامد روزی 5 میلیون

ماجرای گدای هواپیما سوار

خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر گدای هواپیما سوار که از اصفهان به تهران می آید و در بالا شهر تهران اقدام گدایی می کند و روزی ۵ میلیون تومان به جیب می‌زنند و مجدداً به اصفهان برمی‌گردد خبری که در فضای مجازی جنجال زیادی را به راه انداخته است و باعث شده که بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان بدهند.

بدون شک تکدی گری در مناطق شمال شهر و بازی با احساسات افراد می تواند درآمد خوبی برای تکدی گران داشته باشد با اینکه شهرداری تلاش کرده فکری به حال وضعیت تکدی گری در سطح شهر کند اما همچنان تعداد آنها روز به روز افزایش می کند .

همچنین ببینید:

نماز خواندن کودک کار در زباله ها را ببینید (فیلم)

بر سر چهارراه ها انبوهی از کودکان و نوجوانان و پیر و جوان بوده که اقدام به گدایی می کنند که اغلب از اتباع کشورهای همسایه می باشند.

علاوه بر زنان چادر به سر و پوشیده که چهره‌شان مشخص نیست و کودکانی که در کنار آن‌ها با لباس‌های چرکین و خاکی می‌نشینند، زنانی هم هستند که با روی باز در خیابان‌ها، پیاده روهای اصلی شهر و حتی مغازه‌ها تردد کرده و با دراز کردن دستشان عباراتی چون “بچه‌ام خیلی مریض است. پول ندارم دارو بخرم” و یا “غذا نخورده‌ام پول ندارم غذا بخرم” را به کار می‌برند اما قضیه آنجایی جالب می‌شود که این متکدیان، لباس تمیز به تن داشته و یا حتی چهره‌ی شادابی هم داشته باشند و از طرفی دم از مریضی کودک و کمک ۵۰۰۰ تومنی بزنند.

ماجرای گدایی که گفتند دو کارمند دارد

در فضای مجازی مطلبی از سوی مدیر کل بهزیستی مازندران با عنوان «متکدی مازندرانی با دو کارمند و ماهیانه 400 تا 500 میلیون تومان، متکدی در ساری» منتشر شد که در آن ادعا شده بود متکدیان در ساری شناسایی شده اند.گدایانی که ماهیانه 400 تا 500 میلیون تومان درآمد دارند.

بر اساس آنچه این کانال های تلگرامی از صحبت های مدیر کل بهزیستی استان منتشر کرده اند، متکدی که سال ها با ویلچر مقابل فرماندار ساری تکدی گری می کند، گفته است که در نیم روز یک میلیون تومان درآمد داشته و دارد. او هر روز دو کارمند دارد که او را همراهی می کنند.

روابط عمومی شعبه بهزیستی مازندران در پی انتشار این مطلب در فضای مجازی آن را کذب دانسته است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *