مادر شهید فهمیده درگذشت + بیوگرافی مادر شهیدان فهمیده

مادر شهید فهمیده درگذشت + بیوگرافی مادر شهیدان فهمیده

مادر شهید حسین فهمیده درگذشت + بیوگرافی مادر شهیدان فهمیده به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مادر شهید حسین فهمیده درگذشت

مادر شهید حسین فهمیده و داوود فهمیده دقایقی پیش جان به جان آفرین تسلیم کرده و به جمع فرزندانش پیوست.

ایشان مادر دو شهید بزرگ ایران بوده که هر دو پسرش در جنگ هشت سال دفاع مقدس برای این مرز و بوم مبارزه کرده و در نهایت به شهادت رسیدند

مادر شهید فهمیده درگذشت + بیوگرافی مادر شهیدان فهمیده

حاجیه خانم کریمی که درباره شهادت فرزندانش گفته بود وقتی از تلویزیون شنیدم که یکی از نوجوانان رزمنده خود را با بمب به زیر تانک دشمن انداخته است حدس زدم این رزمنده پسر من باشد.

بعد از مدتی از سپاه آمدند درب خانه مان و گفتند که حسین به شهادت رسیده است خبری که خودم آن را حدس میزدم که آن رزمنده پسرم است

همچنین ببینید: دختر شهید سردار سلیمانی کیست؟

این مادر بزرگوار درباره فرزند دیگرش میگوید که داوود پسر دیگرم بعد از شهادت حسین به جبهه رفت و سالها برای این مرز و بوم جنگید و در نهایت او هم به مقام شهادت نائل شد.

مادر شهید فهمیده درگذشت + بیوگرافی مادر شهیدان فهمیده

نحوه خبردار شدن از شهادت فرزندانش

ایشان درباره نحوه باخبر شدن از شهادت فرزندانش گفته بود که شبی هوا خیلی سرد بود و من در فکر پسرم بودم که کجاست؟ و چه می کند؟ و آیا در این هوای سرد وسیله ای برای گرم کردن دارد یا نه؟
صبح ساعت ۸ از رادیو که پیام رهبر اعلام گردید را شنیدم همان لحظه به سرعت خود را به خانه دخترم که نزدیک ما بود رساندم و خبر را به آن ها دادم و گفتم دخترم نکند این نوجوان که خودش را زیر تانک انداخته حسین باشد. که دامادمان گفت فکر نمی کنم، این پسر خرمشهری است، حسین اصلاً تا آنجا نرفته که بخواهد این کار را بکند. شب نیز تلویزیون همان خبر را داد من به پدر و برادر بزرگترش (داوود) گفتم به خدا این حسین است که این کار را کرده پدرش در جواب گفت، اگر چنین سعادتی داشتیم که خیلی خوب بود، این پسر اهل خرمشهر است نه حسین. و آن شب گذشت و بعد از یک هفته دو نفر از سپاه آمدند و خبر شهادت حسین را همان طور که خودم حدس زده بودم گفتند .

مادر شهيد حسين فهميده درگذشت + بیوگرافی مادر شهید حسین فهمیده

من به عنوان مادر شهید افتخار می کنم که این چنین فرزندی داشتم و در راه خدا، اسلام و دین خود هدیه کردم و امیدوارم خداوند این هدیه ناقابل را از من قبول کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام درود شهید فهمیده در واقع تیر ب پیشانیش خورد و شهید شد اما ازش الگوی رشادت ساختند که زیر تانک ….. درود بر او

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *