بیوگرافی و عکس مبینا و منا و محمدمتین فرزندان فائزه منصوری +سرنوشت

بیوگرافی و عکس محمدمتین مبینا و مونا ریگی فرزندان فائزه منصوری +سرنوشت

بیوگرافی و عکس مبینا ریگی و منا ریگی و محمدمتین فرزندان فائزه منصوری را به همراه سرنوشت زندگی انها در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مونا ریگی در سن 13 سالگی ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر به نام مایا میشود مونا بعد ازدواج از سمت همسرش به شدت مورد آزار و اذیت قرار میگیرد و در نهایت جدا میشود او میگوید وقتی با ازدواج مخالفت کردم مادربزرگم (مادر پدرش) گفته پس از این خانه برو و او تن به ازدواج داده است. گفتنیست که مبینا و محمدمتین نزد مادربزرگشان (مادر مادرشان) زندگی میکنند اما مونا نزد مادر پدرشان زندگی میکرد. مبینا و محمدمتین در تهران هستند و مونا در زاهدان زندگی میکند که گویا بعد از طلاق مونا هم به نزد مادر مادرشان امده است.

بیوگرافی مبینا و منا و محمدمتین فرزندان فائزه منصوری

منا و مبینا دختران فائزه منصوری دوقلو بوده و متولد 1383 هستند و محمدمتین پسر او متولد 1380 میباشد.

بیوگرافی و عکس مبینا و منا و محمدمتین فرزندان فائزه منصوری +سرنوشت

فائزه توسط همسرش عبالحمید ریگی که برادر عبدالمالک است زمانی که در خواب بوده با اسلحه به قتل میرسد و برادر فائزه نیز توسط عبدالمالک به چاقو سربریده میشود.

سرنوشت عجیب و وحشتناک که برای خانواده منصوری رخ داده و انتشار فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شده داستان زندگی فائزه منصوری را به تصویر میکشد.

بیوگرافی و عکس مبینا و منا دختران دوقلوی فائزه منصوری +سرنوشت

بعد از قتل فائزه فرزندانش توسط مادر عبدالمالک ریگی به پاکستان برده میشود و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار میگیرند.

عبدالحمید بعد از مدتی توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر شده و به ایران تحویل داده میشود و بعد از گذشت چند سال اعدام میگردد.

بیوگرافی متین پسر فائزه منصوری +سرنوشت و اینستاگرام

 

اما سرنوشت پر فراز و نشب مبینا و منا و محمد متین را در فیلم زیر به صورت کامل از زبان خودشان بشنوید

«اعظم محسنی‌دوست» را خیلی‌ها قبل از جشنواره فجر امسال نمی‌شناختند؛ زنی که دو فرزندش را عبدالمالک و عبدالحمید ریگی به شهادت رساندند و ١٣‌سال بعد، نرگس آبیار، کارگردان موفق این روزها به همراه همسرش، داستان زندگی آنها را فیلم کرد و در جشنواره فجر امسال به موفقیت زیادی رسید.

اعظم محسنی‌دوست، همان زنی است که در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشت، با قاب عکسی از فائزه و شهاب، دو فرزند شهیدش و تصاویر او وقتی الناز شاکردوستِ برگزیده را تنگ در آغوش گرفته بود، دست به دست چرخید. او حالا در گفت‌وگو با «شهروند» می‌گوید: «دوست دارد شاکردوست را هر هفته ببیند و احساس می‌کند دخترش به آغوش او بازگشته است.» محسنی‌دوست ماجرای شهیدشدن فرزندانش را تعریف می‌کند و می‌گوید فرزندان فائزه آرزویشان این است که شاکردوست را به‌عنوان مادر در آغوش بگیرند.

خانم محسنی دوست، بعد از آمدن فیلم «شبی که ماه کامل شد» به جشنواره فیلم فجر امسال، توجه زیادی به آن شد و در مراسم اختتامیه‌ای که شما هم در آن حضور داشتید، جایزه‌های این جشنواره را درو کرد. پس از این ماجراها، تجربه‌ای از رفتار مردم یا تفاوت نوع رفتارشان با شما داشته‌اید؟ بازخوردها چطور بوده است؟
یک روز بعد از اختتامیه به داروخانه رفته بودم، خانم دکتر داروساز کمی به من نگاه کرد و گفت شما اعظم محسنی‌دوست نیستید؟ گفتم بله. آمد من را بغل کرد و گفت قربانت بروم عزیزم، تو مادر شهیدان فائزه و شهاب هستی؟ گفتم بله. همه پرسنل را صدا کرد، مردها آمدند تعظیم کردند و زن‌ها دستم را بوسیدند. یک روز بعدش رفته بودم میز تلویزیون بخرم، وقتی فروشنده آمد فاکتور بنویسد، فامیلم را که دید، شناختم و کلی احترام گذاشت و گفت ما به وجود چنین مادری در مملکت افتخار می‌کنیم و از این حرف‌ها. خب از این تجربه‌ها قبل از ماجرای فیلم کمتر بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *