متن تبریک بازگشت آزادگان + عکس استوری

متن تبریک بازگشت آزادگان + عکس استوری

متن تبریک بازگشت آزادگان + عکس استوری

متن تبریک بازگشت آزادگان + عکس استوری

هفده سال پیش یعنی در 26 مرداد سال 1369، نخستین گروه آزادگان به میهن اسلامی بازگشتند و ایران را از عطر حضور خود آکنده کردند. آن روز، یادآور خاطره شیرین بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است. روزی مبارک که در آن، صابران راست قامت جمهوری اسلامی ایران، پس از سال ها دوری از وطن به خاک میهن پای گذاشتند و به آغوش خانواده و ملت بازگشتند.
آزادگان در کلام معمار کبیر انقلاب
قلم، ناتوان از وصف آزادگان

ما را چه رسد که با این قلم های شکسته و بیان های نارسا در وصف اسرا که سلامت خویش را از دست داده اند، مطلبی بنویسیم یا سخنی بگویم. زبان و بیان، عاجز از ترسیم مقام بلندپایه عزیزانی است که برای اعلای کلمه حق و دفاع از اسلام و کشور اسلامی جانبازی نموده اند. در اقدام شریف… اسیرانی که در زندان های مخوف دشمن، شجاعانه بر سر دشمنان بشریت فریاد می کشند، چگونه می توان سخن گفت.
آزادگان؛ شیرمردان در بند

متن تبریک بازگشت آزادگان

آزادگان آمدند همانطور کـه رفته بودند !

دلیر و مقاوم
نستوه و استوار
امیدوار و دلاور آمدند با همان صلابت همیشگی!
خاک پای آزادگان، سُرمه چشمان میهن

+ 26مرداد سال روز سال روز بازگشت آزادگان سرافراز بـه دامن پر مهر میهن گرامی باد

……

بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

♦ ♦ ♦
متن ادبی در مورد بازگشت آزادگان به میهن

آن روز عشق طلوع کرد. همان عشقی که هشت سال پیش بدرقه اش کردیم و اینک به استقبالش می رویم. چشم های همگان اشک بار بود، نه به خاطر غم و اندوه، بلکه این بار از شوق وصال

سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران گرامی باد

♦ ♦ ♦

گرمی آغوش هایتان از بوی آواز چلچله های مست، پر شد.

خانه، بی صبرانه چشم انتظار آمدنتان، سراپا شوق ایستاده بود با آغوش هایی گشوده و منتظر.

کوچه کوچه انتظار، شهر را لبریز قدم های مبارکتان کرده بود.

♦ ♦ ♦

اینجانب وظیفه دارم این روز عزیز را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، رزمندگان و آزادگان سرافراز به ویژه قهرمانان صبر و پایداری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و خانواده های ایشان تبریک و تهنیت بگویم و برای آنها از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و سعادت کنم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *