مجیب الرحمن انصاری ختنه مردان افغان برای دومین بار انجام شود +جزئیات

مجیب الرحمن انصاری ختنه مردان افغان برای دومین بار انجام شود +جزئیات

ماجرای فتوای مجیب الرحمن انصاری درباره ختنه مجدد مردان افغان برای دومین بار و علت این کار از زبان او را در این صفحه ببینید.

مجیب الرحمن انصاری ختنه مردان افغان برای دومین بار انجام شود +جزئیات

ماجرای فتوای مجیب الرحمن انصاری درباره ختنه

مجیب الرحمان انصاری یکی از روحانیون اهل هرات که فتواهای زیادی علیه زنان افغانی صادر کرده است این بار فتوا داده تا مردانی که ختنه نشده اند دوباره این کار را انجام بدهند و معتقد است که پزشکان سکولار بی ریش زیر پرچم آمریکا اقدام به ختنه مردان کرده‌اند و هنگام ختنه الله اکبر نگفته اند و باید همه مردان افغان مجدداً با ذکر الله اکبر ختنه نشوند.

او گفته که من بررسی کردم و متوجه شدم برخی از پزشکان بدون ذکر الله اکبر اقدام به ختنه مردان کرده‌اند که این افراد در حال حاضر ناقص بوده و باید مجدداً این کار را انجام بدهند .

او از بزرگان امارت اسلامی می‌خواهد که همه مردان و کودکانی که در این چهل سال زیر پرچم شوروی و آمریکا و یا غلامان حلقه به گوش آنها ختنه شده‌اند جمع‌آوری شوند و دوباره به روش صحیح اسلامی ختنه شوند.

لازم به ذکر است که با روی کار آمدن طالبان شرایط زندگی در افغانستان بسیار سخت شده است قوانین عجیب و غریبی که برای مردم به کار گرفته می شود زندگی را برای آنها بسیار دشوار نموده است به همین دلیل بسیاری از افغان ها ترجیح دادند که مهاجرت کنند و اغلب  به کشورهای ایران و ترکیه مهاجرت می‌کنند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *