مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان 98 لاکچری و زیبا و شیک

مدل مانتو خنک جدید برای تابستان 1402 و 2023 لاکچری و زیبا و شیک

مدل مانتوها بر اساس فصل های سال، مدل ها، پارچه ها، کیفیت، بلندی یا کوتاه بودن و طراحی قسمت های مختلف مانند یقه یا آستین و یا دکمه ها انتخاب می شوند. نکات مهمی در انتخاب مانتو وجود دارد که مهمترین آنها فرم و قد شما است. یک توصیه برای خانم های قد بلند! هرگز مدل مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید، سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در یک هارمونی انتخاب شود.

مانتوهای خیلی کوتاه نیز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد. مانتوهای زنانه کمردار تنگ می تواند شما را خوش اندام و زیبا نشان دهد. مانتویی که به انحناها و برجستگی های بدن شما تاکید بیشتری می کند و اندام شما را مناسبتر نشان می دهد.

خرید و مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان 1402 و 2023 + خرید و تحویل درب منزل به همراه جدیدترین مدل های مانتو تابستانی را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

با فرا رسیدن فصل تابستان از دیگر دغدغه های خانم ها خرید یک مانتوی خنک و سبک مناسب روزهای گرم تابستانی است تا خوش پوشی و شیک بودن را در عین راحتی به آن ها هدیه دهد قطعاً برای شما نیز پیش آمده است که با آمدن فصل تابستان با این سوال مواجه شوید که چه مانتویی بپوشیم که گرممان شود ؟ گاهی اوقات بعضی از لباس ها در ظاهر تمام ایده آل های یک لباس تابستانی را دارند اما در واقعیت بسیار گرم هستند و تقریباً یک کابوس برای روزهای گرم تابستانی محسوب می شود مانتو در پوشش خانم ها به عنوان هسته اصلی ظاهر است و مهم ترین لباسی است که در اجتماع می‌توانند با آن ظاهر شود و قسمت اصلی استایل آن ها را می سازد. در فصل تابستان بیشتر از فصل های دیگر باید حواستان به انتخابتان باشد زیرا گرما قادر است که یک روز عالی و پر شور تابستانی را به راحتی خراب و عذاب آور کند اگر می خواهید یک انتخاب صحیح داشته باشید با ما در مطلب امروز و راهنمای انتخاب مانتو تابستان همراه باشید.

خرید و مدل مانتو خنک جدید برای تابستان 1401 و 2022 لاکچری و زیبا و شیک

خانم ها نسبت به آقایان حساسیت بیشتری نسبت به پوشش خود دارند و همیشه در انتخاب لباس و سایر پوشاک خود وسواس بیشتری به خرج می دهند به خصوص با فرا رسیدن فصل گرما و تابستان خانم های ایرانی باید در عین حال پوششی را داشته باشند که علاوه بر حجاب کامل باعث خنک شدن آنها نیز شود

همچنین ببینید:

برای خرید مانتو باید نکات خاصی را مد نظر داشته باشید این که برای فصل تابستان قصد خرید دارید باید به ضخامت آن توجه کرده و نقش هایی که در آن به کار گرفته شده توجه کامل کنید

خرید و مدل مانتو خنک جدید برای تابستان 1401 و 2022 لاکچری و زیبا و شیک

مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان 1401

خانم های ایرانی در چند سال گذشته تنوع پوشش زیادی داشتند و امروزه مانتو های جلو باز و کوتاه در بین نوجوانان اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و علاقمندان فراوانی دارد این در حالی است که باید طراحان لباس ایرانی طرح های خود را به سمت ایرانی اسلامی برده و حجاب کامل را برای بانوان در نظر داشته باشند

خرید و مدل مانتو خنک جدید برای تابستان 1401 و 2022 لاکچری و زیبا و شیک

به این نکته توجه داشته باشید که در تابستان بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید چراکه رنگ‌های دیده نور آفتاب را در خود ذخیره می کند و باعث گرم شدن بیش از حد شما در تابستان خواهد شد.

همچنین ببینید:

پیشنهاد می کنیم که با پوشیدن رنگ های روشن جلوگیری از گرم شدن بدنتان کمک کنید چرا که رنگ های روشن باعث انعکاس نور آفتاب شده و گرمای کمتری را در خود جذب میکند

خرید و مدل مانتو خنک جدید برای تابستان 1401 و 2022 لاکچری و زیبا و شیک

مدل مانتوهای لاکچری و زیبا و شیک

از دیگر نکاتی که باید توجه داشته باشید این است که هنگام خرید ابتدا مدل هایی را در اینترنت جستجو کرده و طرح هایی را در ذهن خود بسپارید چه هنگام خرید بتوانید مدل هایی شبیه طرح هایی که در ذهنتان دارید را خریداری کرده و یا حداقل شبیه آن را به خرید این گونه در وقتتان صرفه جویی فراوانی خواهد شد.

خرید و مدل مانتو خنک جدید برای تابستان 1401 و 2022 لاکچری و زیبا و شیک خرید و مدل مانتو خنک جدید برای تابستان 1401 و 2022 لاکچری و زیبا و شیک مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ و 2022 لاکچری و زیبا و شیک مدل های لاکچری مانتو زنانه مانتو های لاکچری زنانهمانتو های لاکچری زنانه مدل مانتو تابستانی و خنک مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیک مانتو های لاکچری زنانه برای تابستان مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیک مدل مانتو خنک جدید تابستانی ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیک مانتو برای تابستان مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیک مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیک مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیک مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیکمدل مانتو تابستانی مدل مانتو خنک جدید تابستانی ۱۴۰۱ لاکچری مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیک مدل مانتو جدید تابستانی مدل مانتو خنک جدید مخصوص تابستان ۱۴۰۱ لاکچری و زیبا و شیک

در انتخاب مانتو به اندام و قدتان توجه کنید و اگر قد بلندی دارید به نکات زیر توجه نمایید :

خانم های قد بلند باید مانتوهایی را انتخاب کنند که بلندیشان تا زانوی آنها باشد زیرا مانتوهای کوتاه و خیلی بلند برازنده آنها نیست.
خانم های قد بلند بهتر است مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند ، انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار خطی یکدست ایجاد می کند و آنها را بلندتر نشان می دهد بنابراین باید مانتو و شلوار رنگ متفاوتی داشته باشد چرا که انتخاب این منتو و شلوار سبب می شود قد به چند قسمت مختلف تقسیم شده و قد کوتاه تر به نظر برسد..

در تابستان چه مانتویی بپوشیم ؟

مانتو یا روپوش معمولاً لباسی است که از روی لباس دیگر بر تن می کنند که پوشیدن آن به قرن هفدهم تا هجدهم میلادی بر می گردد در ابتدا کارگران برای جلوگیری از کثیف شدن از این پوشش استفاده می‌کردند اما پس از مدتی که گروهی از اشراف نیز به روش متفاوتی روی به پوشیدن مانتو آوردند که امروزه در ایران این پوشش بسیار پر مصرف است و در انواع مدل‌های مختلف و متفاوت طراحی و دوخته میشود.

با توجه به هوای بسیار گرم فصل تابستان ما باید مانتویی را برای خود انتخاب کنیم که بتوانند در حفظ دمای مناسب بدن به ما کمک کند در این قسمت سعی کرده‌ایم تا عوامل موثر در انتخاب صحیح مانتو در فصل تابستان را یک به یک بررسی کنیم.

انتخاب رنگ مانتو تابستانی

فصل تابستان فصل رنگ های شاد و پر انرژی است باید به این نکته توجه کنیم که رنگهای تیره باعث جذب نور و گرما می‌شوند پس در نتیجه دمای بدن را بالا می‌برند و باعث احساس گرما و تعریق می شوند بنابراین انتخاب مناسبی برای فصل تابستان نیستند در فصل تابستان بهتر است از رنگ‌های روشن  مثل کرم ، صورتی ، سفید ، آبی روشن و … استفاده کنیم  و رنگ های تیره مثل مشکی ، قهوه ای ، سورمه ای و … را با احتیاط بیشتری انتخاب کنیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *