مدل های ست همسر مانتو و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان ۹۹

مدل ست همسر مانتو و تیشرت (زن و شوهری عاشقانه و جذاب)

«لباس پوشیدن به سبک شریک زندگی» گرایشی بود که در دهه‌ی نود میلادی در کره‌ی جنوبی، چین و ویتنام بسیار مورد توجه قرار گرفت. در جوامع سنتی شرق آسیا ابراز علاقه‌ی بین زوجین در محل عمومی اقدامی مذموم دانسته می‌شد اما با ایجاد تغییرات فرهنگی در جوامع شرق آسیا جوانان به پوشیدن لباس‌های یک شکل روی آوردند تا از این طریق عشق و علاقه‌ی خود به شریک زندگیشان را نشان بدهند.

به تدریج با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی «ست کاپلی» یا «کاپل لوک» به یکی از ترند‌های مد برای زوج‌ها در سرتاسر جهان تبدیل شد. امروزه در اینستاگرام با جستجوی هشتگ کاپل لوک و یا «کاپل اوتفیت» (couple outfit) می‌توانید زوج‌های بسیاری را از قومیت‌های مختلف ببینید که با پوشیدن لباس‌های یکسان و یا مکمل به این ترند جهانی پیوسته‌اند.

ست دونفره مانتو و تیشرت این روزها طرفداران بسیار زیادی را در اغلب جاها دارا می باشد همانطور که می دانید با شروع فصل گرما و نوع لباس پوشیدن نیز تغییر می کند خیلی از زوج ها جوانان این دغدغه را دارند که لباس خود را با همسرشان ست کنند مانتو یا تیشرت و تی شرت را بپوشند که همرنگ لباس همسرشان باشد در این بخش ما مجموعه‌ای از جدیدترین مدل های ست دونفره را برای شما قرار داده ایم.

مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401

چند نکات کاربردی

همانطور که می‌دانید مانتو به عنوان یکی از لباس های ضروری برای خانمهای ایرانی می باشد که نکات بسیار جالبی در انتخاب و خرید یک مانتو وجود دارد که همه اینها بستگی به قد و اندام شما متغیر است شایان توجه است که قبل از خرید یک مانتو خوب و دلخواه باید یکسری از نکات ویژه توجه داشته باشید به طور مثال از مهمترین آیتم ها در خرید یک مانتو به نوع استایل قد و محیطی که قرار است آن مانتو مورد استفاده قرار بگیرد بستگی دارد هم چنین مدلی را که قرار است تهیه کنید می خواهید با دیگر لباس‌ها تو باید حتماً هماهنگی و هم رنگی داشته باشد و همچنین میزان هزینه و پارچه ای را که متناسب با فصل مناسب باید از آن استفاده کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت قرمز (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401

از فواید پوشیدن تیشرت های ساده این است که به سادگی با هر رنگ و هر مدل لباسی ست میشود و شما میتوانید به راحتی آن را با یک شلوار جین شلوار رنگی یا حتی یک تک چرم تک تن کنید.

مدل های ست همسر پیراهن و تیشرت و تی شرت آبی رنگ (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401

پیشنهاد ویژه برای زوج‌هایی که علاقه‌مند به ست کردن با لباس همسرشان هستند این است که بدانند به شرطی که بخواد استفاده کنند باید با اون مانتو ست باشه یعنی باید طراحی شبیه آن مانتو باشه یا حتی رنگش از آنجا که با تیشرت مدلی ساده دارند اندازه اونا بسیار به چشم می یابد بنابراین شما باید به دنبال نوع تیشرتی باشید که متناسب اندام شما باشد و از تیشرت و تی شرت های گشاد استفاده نکنید.

مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401

مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401

همچنین ببینید: مدل لباس زیر ست 2020 فانتزی زنانه و دخترانه شیک و جذاب

مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401

مد سریع سزاوار انتقاد است. و وسواس فرهنگ ما نسبت به روند مد در حال تغییر، یک تعقیب مصنوعی است که توسط کسانی که از آن سود می برند ساخته شده است.

حرکت کمد لباس کپسولی با جریان اصلی فاصله زیادی دارد. اما، با افزایش آگاهی اجتماعی توسط برخی از شخصیت‌های برجسته، افراد بیشتری از اصول مینیمالیستی برای مد خود استفاده می‌کنند.

بسیاری از افراد خارج از جنبش همچنان مشکوک هستند. آنها تعجب می کنند که چرا کسی عمداً هر روز لباس یکسانی را انتخاب می کند – به خصوص وقتی منابع مالی مورد بحث نیست.

با ارزیابی تجربه شخصی خود با کمد لباس حداقلی و مطالعه نمایه های اخیر در نشریات مختلف، این لیست از دلایل را ایجاد کردم.

مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401 مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401

بسیاری از زوج‌ها هم هستند که حتی بااینکه مدت‌ها از ازدواجشان می‌گذرد، هنوز هم موقع انتخاب لباس دچار دردسر می‌شوند و ازطرفی دوست دارند که لباس‌هایشان را با هم ست کنند تا در مجلس بدرخشند. ما در این مطلب، چند نمونه از شیوه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به‌وسیله آن‌ها لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید و در موقعیت‌های مختلف رسمی، نیمه‌رسمی و غیررسمی بپوشید (البته مسلما اینکه بتوانید این لباس‌ها را بپوشید، به شرایط، محیط و موقعیت بستگی دارد و نمی‌توان از همه لباس‌های پیشنهادی در تمامی موقعیت‌های ذکر شده استفاده کرد؛ به‌خصوص برای خانم‌ها).

 

مدل های ست همسر مانتو و تیشرت و تی شرت (زن و شوهر) ویژه تابستان 1401

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *