مرجان شیخ الاسلامی آل‌آقا

بیوگرافی مرجان شیخ الاسلامی آل‌ آقا متهم پرونده پتروشیمی و همسرش

بیوگرافی مرجان شیخ الاسلامی آل‌ آقا متهم پرونده پتروشیمی + فرار و کشف حجاب و تصاویر بی حجاب در کانادا و ماجرای فساد اقتصادی در پتروشیمی ایران و همسرش مهدی خلج را در مجیه شبونه بخوانید.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به صدور احکام متهمان پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی، گفت: در این پرونده رضا حمزه لو مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی، عباس صمیمی نائب رئیس شرکت، علیرضا علایی رحمانی عضو هیات مدیره، مصطفی تهرانی عضو هیات مدیره، محسن احمدیان مدیربازرگانی و مرجان شیخ الاسلامی مدیرعامل شرکت دنیز به ۲۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند

بیوگرافی مرجان شیخ الاسلامی آل‌ آقا

مرجان شیخ الاسلامی آل‌ آقا این روزها نامش زیاد شنیده شده و به عنوان متهم فساد اقتصادی معرفی شده است.

نام وی در میان متهمان فساد اقتصادی قرار دارد، اما با کمال تاسف مرغ از قفس پریده و مانند بعضی مفسدان اقتصادی از کشور فرار کرده و اکنون در کانادا بسر می برد.

مرجان شیخ الاسلامی آل‌آقا

وی قبل از فرار کشور و اختلاس کاندید جبهه مشارکت دوم خرداد و نیز در ائتلاف اصولگرایان مستقل بوده و بعد از جلب اعتماد پایش به قراردادهای نفتی نیز گشوده است‌

مرجان شیخ الاسلامی آل‌آقا متهم فساد پتروشیمی

وی بعد از فرار از ایران به کانادا با بیت المال و مال مردم اینک صاحب چند شرکت در ترکیه و کانادا و صاحب یک خانه شش خوابه در نزدیکی واشنگتن به قیمت دو میلیون و سیصد هزار دلار می باشد.

مرجان شیخ الاسلامی آل‌آقا

سید مهدی صدالساداتی روحانی فعال در اینستاگرام و فعال مبارزه با اشرافیگری گفته : تا کی افرادی مثل خاوری و خانم مرجان با چفیه و چادر به اسم اصولگرا یا اصلاح طلب پول ملت را بردارند و فرار کنند و تازه دستگاه نظارتی و قضائی پرونده شان را بررسی کند؟ آیا ما نیازمند ساختاری شفاف با نظارت عمومی نیستیم

*سید مهدی صدرالساداتی

بعد از بررسی پرونده متهمین پتروشیمی ایران نام یک زن در میانشان به چشم می خورد .
مرجان شیخ الاسلامی آل آقا سابق مدیر عامل شرکت بازرگانی دنیز و هترا تجارت بوده و به گفته قاضی مسعودی او متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به مبلغ مذکور و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۷ میلیون و ۶۵ هزار و ۵۲۹ یورو و ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۳۸۴ دلار است.

مرجان شیخ الاسلامی آل‌آقا

فرار مرجان شیخ الاسلامی آل‌ آقا

وی سال گذشته از کشور فرار کرد و موفق شد به کانادا بگریزد
سایت بولت نیوز در مرداد ماه ۹۶ نوشت: شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ الاسلام آل آقا کرده و این فرد با گرفتن پول های فراوان گویا از کشور متواری شده و به کانادا گریخته است. اما در عکس هایی که از جلسه دادگاه اخیر متهمین پتروشیمی منتشر شده در ردیف اول یک زن نیز نشسته است. در تصاویر منتشر شده صورت متهمین شطرنجی شده اما این احتمال را تقویت می کند که شیخ الاسلامی اکنون در ایران و در دست دستگاه قضایی باشد.

عکس های مرجان شیخ الاسلامی آل‌آقا

از روز گذشته و مطرح شدن نام شیخ الاسلامی فعالان توییتری به بررسی سابقه او در فضای رسانه‌ای پرداختند. بسیاری از فعالان رسانه ای اعلام کردند که او در دهه هشتاد رییس خبرگزاری میراث فرهنگی بوده است و البته بدهی هم به خبرنگاران کم نداشته! صبا آذر پیک یکی از فعالان سیاسی و خبرنگارانی است که اتفاقا در اینباره توییت کرده است که شیخ الاسلامی به او بدهی دارد.

پیشنهادی : بیوگرافی ابراهیم رئیسی و رضا مصطفوی طباطبایی

بیوگرافی مرجان شیخ الاسلامی آل‌ آقا

مرجان شیخ‌الاسلامی ظاهرا دو بار تلاش کرده به مجلس راه پیدا کند. یک بار در مجلس ششم که خود را اصلاح طلب خوانده و یک بار در مجلس هشتم که ترجیح داده یک اصولگرا شناخته شود.

بیوگرافی مرجان شیخ الاسلامی آل‌ آقا متهم پرونده پتروشیمی و همسرش

ازدواج با مهدی خلجی

ازدواج او با مهدی خلجی یکی از فعالان رسانه‌ای خارج نشین و افراد نزدیک به رضا پهلوی است. او البته بعد از افشای اختلاس همسرش عکس‌های خودش با او را پاک کرده است. خلجی که زمانی در لباس یک روحانی در قم زندگی می کرد چندی پیش به مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهاد داد تحریم ها علیه ایران بیشتر شود. این موضوع نیز ار نگاه فعالان توییری دور نمانده و در برخی توییت ها این تقاضا را با فعالیت های بازرگانی همسرش مرتبط خوانده شده است.

خبرفوری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. این خانم گهکه اختلاسی انجام نداده جمعش اگر درست باشه میشه 15 یا شانزده ملیون دلار که با مقایس سایر اختلاسهایر چن هزار ملیاردی به اندازه سر سوزن هم نیست من که خودم نمیدانم 15 ملیون دلار چند تا صفر داره ایشون را حلال میکنم خدا اونقدر بهش بده که در کانادا و یا هر مملکت بد بخت دیگری این شب و روزای سال نو تو صف گوشت یخی فاسد نایسته و خانه ای داشته باشه که مجبور نشه از مستمری تامین اجتما عیش یک سوم ان را کرایه بدهد به مالکان بی انصاف تو را به خدا متهمش نکنید کناه داره

    • رضا ببر ایرانی

      میدونی مادر به خطای هزار پدری مثل تو اجازه میدن این دزدی ها از یک ریال تا میلیاردها دلار برود خدا بی عزتتان کند،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *