مرگ 14 نفر در اهواز بر اثر خوردن الکل برای پیشگیری از کرونا

مسمومیت الکلی صنعتی اهواز به 20 نفر رسید +جزئیات

مسمومیت الکلی صنعتی اهواز به 20 نفر رسید +جزئیات برای پیشگیری از کرونا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مسمومیت الکلی صنعتی اهواز به 20 نفر رسید +جزئیات

اتفاقی وحشتناک در اهواز رخ داده و در پی شایعه ای که بین برخی از مردم به وجود امده مبنی بر “خوردن الکل صنعتی از ابتلا به کرونا جلوگیری میکند” تعدادی در اهواز اقدام به خوردن الکل صنعتی کرده و تا به حال 20 نفر جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس آخرین گزارش ۲۱۸ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان های اهواز مراجعه کردند که تا کنون۲۰ نفر جان خود را از دست دادند.

مسمومیت الکلی صنعتی اهواز به 20 نفر رسید +جزئیات

 

20 نفر در اهواز به دلیل اطلاعات غلطی که به آنها داده شده است اقدام به خوردن الکل صنعتی کرده اند که از ابتلا به ویروس کرونا در امان بمانند اما در نهایت جان خود را از دست داده اند.

خبری تکان دهنده که شب گذشته به تیتر اول رسانه های کشورمان تبدلیل شد.

خبرگزاری فارس نوشت: علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یکشنبه شب اظهار کرد: از شب گذشته۱۱۳ مورد مسمومیت با الکل صنعتی به مراکز درمانی اهواز مراجعه کردند که از بین آنها ۱۴ نفر جان خود را از دست دادند.

ابول‌نژدیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در برنامه تلویزیونی گفت: از شب گذشته تعدادی از شهروندان به علت مسمومیت با الکل صنعتی به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کردند و به تدریج بر تعداد آنها افزوده شد.

وی افزود: بعد از بررسی‌ها متوجه شدیم این مسئله به علت انتشار شایعه‌ای درخصوص پیشگیری از ابتلا به کرونا در صورت مصرف الکل اتفاق افتاده است.

احسان پور ادامه داد: بیشترین پذیرش در بیمارستان امام خمینی(ره) انجام گرفته که بنا به ضرورت بیمارستان های گلستان و آیت الله کرمی نیز پذیرای مسموم شدگان است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *