فیلم / لیونل مسی عربستان سعودی را تبلیغ کرد و سفیر گردشگری عربستان شد

 

فیلم / لیونل مسی عربستان را تبلیغ کرد و گفت اینجا بهترین کشور آسیاست تبلیغ عربستان سعودی توسط لیونل مسی بازیکن فوتبال جنجال شد.

لیونل مسی فوتبالیست آرژانتینی رسما به عنوان سفیر برند سازمان گردشگری عربستان معرفی شد.

لیونل مسی عربستان سعودی را تبلیغ کرد

این خبر پس از انتشار تصاویری از ستاره پاری سن ژرمن (PSG) در حال ورود به عربستان سعودی برای فصل جده، یک جشنواره هنری و فرهنگی که شامل 2800 رویداد جداگانه است، تأیید شد.

مسی در یک پست اینستاگرامی از یک قایق تفریحی در دریای سرخ در کنار هشتگ “#VisitSaudi” بارگذاری کرد.

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان سعودی در توییتر خود نوشت: از استقبال لیونل مسی در عربستان خوشحالم.

ما برای کشف گنج دریای سرخ، فصل جده و تاریخ باستانی هیجان زده هستیم. این اولین سفر او به پادشاهی نیست و آخرین هم نخواهد بود.

وقتی اولین بار گزارش‌هایی مبنی بر همکاری احتمالی مسی با عربستان سعودی منتشر شد، سازمان حقوق بشر گرانت لیبرتی از مسی خواست که در این ماجرا دخالت نکند.

در نامه‌ای که خانواده‌های زندانیان عقیدتی در فوریه 2021 توسط ایندیپندنت به اشتراک گذاشتند، آمده بود: «شما الهام‌بخش میلیون‌ها نفر هستید و آنچه می‌گویید و انجام می‌دهید واقعاً مهم است. به صراحت بگویم – شما قدرت عظیمی دارید، اما با این قدرت مسئولیت بزرگی به همراه دارد.

اگر به بازدید از عربستان سعودی «بله» بگویید، در واقع به تمام موارد نقض حقوق بشر که امروز در عربستان سعودی مدرن اتفاق می‌افتد، بله می‌گویید.»

این جدیدترین همکاری مسی 34 ساله است که اخیراً قراردادی 20 میلیون دلاری با پلتفرم فن توکن سوسیوس امضا کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *