مشخصات تیربار ترور شهید فخری زاده (تیرباری که شهید فخری زاده را ترور کرد)

مشخصات تیرباری که شهید فخری زاده را ترور کرد

مشخصات تیربار ترور شهید فخری زاده (تیرباری که شهید فخری زاده را ترور کرد) همراه با جزئیات در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس تیرباری که شهید فخری زاده را ترور کرد

محمد مهدی همت پسر شهید همت عکسی از تیربار اتوماتیک که با آن محسن فخری به شهادت رسید را در صفحه خود به اشتراک گذاشت

عکس تیرباری که شهید فخری زاده را ترور کرد و تیربار ترور شهید محسن فخری زاده

این تصویر تیرباری را نشان می دهد که به صورت اتوماتیک و از طریق کنترل از راه دور هدایت می‌شود و روی آن دوربین های دقیق تنظیم شده که می تواند به صورت خودکار هدف را نشانه گرفته و شلیک کند برخی از رسانه ها معتقد هستند که این تیربار روی نیسان قرار داشته و بعد از انفجار کاملا از بین رفته است و تکه های کوچکی از این تیربار باقی مانده که نشانگر نوع تیربار میباشد

لازم به ذکر است که شهید محسن فخری در روز جمعه توسط گروه تروریستی منتسب به موساد اسرائیل هدف حمله تروریستی قرار گرفت و بعد از آن انتقال به بیمارستان به شهادت رسید

همچنین ببینید

پارمیس فخری زاده کیست آیا نوه شهید فخری زاده است؟پارمیس فخری زاده کیست آیا نوه شهید فخری زاده است؟

عملیات تروریستی موساد بسیار دقیق و حرفه ای و بدون دخالت انسانی بوده است

در حال حاضر اطلاعات سپاه پاسداران در حال رسیدگی و تحقیقات برای جزئیات ترور بوده که در صورت انتشار در مجله شبانه منتشر خواهد شد.

مشخصات تیربار ترور شهید فخری زاده

تیربار اتوماتیک زیرمجموعه‌ای از تسلیحات کنترل از راه دور است که در علوم نظامی تحت عنوان (Weapon Remote Station) یا «جایگاه کنترل از راه دور سلاح» شناخته می‌شوند. طی سال‌های گذشته با پیشرفت تکنولوژی، موضوع کنترل از راه دور تسلیحات رزمی در دستور کار بسیاری از ارتش‌های جهان قرار گرفته و همین امر سبب شده تا تسلیحاتی که راه‌اندازی، روانه‌سازی و استفاده از آنها نیازمند حضور نفر یا نفراتی در کنار آنها داشت، امروز به صورت تماما خودکار و به صورت اتوماسیون شده، کار خود را انجام دهند.

مشخصات تیربار ترور شهید فخری زاده (تیرباری که شهید فخری زاده را ترور کرد)

این جایگاه‌های کنترل از راه دور غالبا برای کنترل آتش سلاح‌های کالیبر سبک و متوسط بر روی انواع خودروهای زرهی، سکوهای زمینی مانند برجک‌های مرزبانی، خودروهای رزمی سبک و حتی خودروهای غیرنظامی نیز قابلیت نصب دارد و در حقیقت یک پایه ثابت شده است که سامانه‌های اپتیکی شامل هدفگیری و مسافت‌یاب بر روی آن نصب شده تا پذیرای سلاح مورد نیاز یگان عمل کننده بر روی آن برای کنترل از راه دور باشد.

بعنوان مثال سامانه Arrow 12 یک جایگاه کنترل از راه دور سلاح سبک و جمع و جور است که برای انواع تیربارهای کالیبر مختلف ۱۴.۵، ۱۲.۷ و ۷.۶۲ کاربرد دارد و به راحتی بر روی انواع پلتفرم‌ها مانند خودروهای زرهی، قایق‌های کوچک و حتی وانت‌های تجاری نیز قابل نصب است.

نمونه‌ای از کنسول هدایت یک سامانه تیربار اتوماتیک

 نمونه‌ای از کنسول هدایت یک سامانه تیربار اتوماتیک

از جمله ویژگی‌های تیربارهای اتوماتیک، مجهز بودن آنها به دوربین‌های هدفگیری در شب و روز است که در کنار کامپیوترهای محاسباتی مانند کامپیوتر محاسبه بالستیک گلوله، به افزایش دقت آنها کمک قابل توجهی می‌کند.

هدایت این تیربارها به صورت کنترل از راه دور و با استفاده از کنسول‌های مخصوص صورت می‌گیرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *