ماجرای معافیت سربازی متاهلان بالای 30 سال دارای دو فرزند

ماجرای معافیت سربازی متاهلان بالای 30 سال دارای دو فرزند

ماجرای معافیت سربازی متاهلان بالای 30 سال دارای دو فرزند را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای معافیت سربازی متاهلان

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ اعلام کرد که افراد متاهل بالای ۳۰ سال که دارای دو فرزند هستند از سربازی معاف می شوند.

ماجرای معافیت سربازی متاهلان بالای 30 سال دارای دو فرزند

محسن دهنوی در باره این موضوع افزود که به منظور رعایت عدالت و حرکت به سربازی حرف‌های پیشنهاد خرید سربازی و معافیت به مجلس داده شد و در نهایت مشمولین متاهل دارای ۳۰ سال به بالا که دارای دو فرزند هستند از دوران سربازی معاف می‌شوند .

این در حالی بود که چند روز پیش خبر خرید و فروش سربازی به مبلغ ۴۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان در فضای مجازی جنجال زیادی را به راه انداخته بود و بسیاری از کاربران معتقد بودند که افراد ثروتمند فقط می تواند سربازی را بخرند و افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند باید به سربازی بروند.

رحیم زارع، رئیس کمیسیون تلفیق امروز شنبه گفت: «خرید سربازی با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی و در راستای توجه به امر مقدس استحکام خانواده و فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از ۵ سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از ۳۵ سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تاثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکانپذیر نیست، امکانپذیر خواهد بود. بر این اساس افراد با پرداخت مبالغ مشخص شده، کارت معافیت از خدمت در زمان صلح را دریافت می‌کنند.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *