بیوگرافی همه بازیگران سریال آخر خط

معرفی بازیگران سریال طنز آخر خط

اسامی بازیگران سریال طنز آخر خط را به همراه بیوگرافی خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال طنز آخر خط

بعد از تمام شدن سریال سرباز از شبکه سه سیما در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن رفت سریال طنز آخر آقای علی مسعودی به روی آنتن خواهد رفت و از شنبه ۳۱ خرداد ماه ۹۹ و ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به روی آنتن خواهد رفت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال آخر خط

خلاصه داستان

در ادبیات این داستان آمده است که با موضوع کمدی و طنز روایت دو پسر خاله بسیار شرور می باشد که خانواده‌های این دو از دستشان به ستوه آمد و در نهایت این دو به زندان می افتد و تصمیم می‌گیرند که از کشور خارج شوند.

لازم به ذکر است که علی مسعودی در استندآپ کمدی خندوانه به شهرت رسید.

به تا حالا توانسته سریال های سه دونگ سه دونگ آقا و خانم سنگی قرارگاه مسکونی سه در چهار ارثیه بابامه کوچه اقاقیا آشتی‌کنان ساعت خوش را نویسندگی کند و بدون شک می توان سریال طنز آخر خط را به عنوان اولین تجربه ایشان در عرصه کارگردانی دانست.

آقای مسعودی همچنان به عنوان بازیگر نیز در سریالهای آرماندو لیسانسه‌ها سفر در خانه تنهایی لیلا در چهار به سنگ آهن نیز به هنرنمایی پرداخته است.

بیوگرافی و اسامی بازیگران

از بازیگران این سریال می توان به علی صبوری ،شهین تسلیمی ،کمند امیر سلیمانی ،عباس جمشیدی فر و اشکان اشتیاق داریوش سلیمی ،غزاله وکیلی ،مهسا باقری، مهران رجبی ،امیر غفارمنش را نیز اشاره کرد.

علی صبوری در سریال طنز آخر خط

زمان پخش سریال

این سریال  از امشب ۳۰ خرداد ماه از شبکه سه سیما از ساعت ۲۱ به جای سریال سرباز به روی آنتن رفت.

بیشتر ببینید: معرفی سریال دخترم نرگس + زمان پخش

عوامل سریال

نویسنده و کارگردان : علیرضا مسعودی / کارگردان تلویزیونی : محمود رضایی / تهیه کننده : مجید میرخان / مدیر تولید : شکیل مظفری / دستیار اول کارگردان : احسان سجاد حسینی / مدیر صدابرداری : محمد شیوندی / صدابردار : حامد شیوندی / فیلمبرداران : مرتضی نجفی . امیر محمد قربانخانی / طراح گریم : محمد قومی / طراح صحنه : محسن غلامی / طراح لباس : زهره رحمانی / مدیر برنامه ریزی : نوشین شکری / مدیر تدارکات : سعید میرزایی / منشی صحنه :مهدیه درگاهی نژاد / نور پرداز : حسن زارعی / مسول فنی : حمید رضا حکیم الهی / عکاس : فاطمه بانک

سریال طنز اخر خط

زمان پخش سریال طنز آخر خط

سریال طنز آخر خط

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *