بیوگرافی همه بازیگران فیلم آنجا همان ساعت

معرفی فیلم آنجا همان ساعت

بیوگرافی بازیگران فیلم آنجا همان ساعت را به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم آنجا همان ساعت

فیلم آنجا همان ساعت ساخته سیروس الوند به کارگردانی ایشان در سال97 در ژانر اجتماعی ساخته و حالا آماده اکران می باشد اما با توجه به ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است برای نخستین بار به صورت مجازی برای پخش اماده شود ، به همین مناسبت  به معزفی بازیگران و اسامی و خلاصه داستان و زمان اکران این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم آنجا همان ساعت

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آماده است یک زوج به اسم امیرو رعنا را به تصویر میکشد که رعنا آموزگار مقطع ابتدایی و امیر کارگر کارگاه بلور سازی زندگی سرشار از عشق خود را در محله پایین شهر شروع میکنند اما در پی این زندگی شاد زندگی آنها تحت یک سری مشکلات رقم میخورد.

معرفی بازیگران

پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت دوست، سعید پیردوست، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان و هدیه بازوند بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم یادگار+ زمان اکران

اشامی بازیگران فیلم آنجا همان ساعت

عوامل فیلم

نویسنده فیلمنامه، تهیه کننده و کارگردان: سیروس الوند، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: الهام راد، منشی صحنه: شهره فهیمی، عکاس: مسعود اشتری، دستیاران کارگردان: حسام صادقی، سورنا کامران‌زاده، مدیر فیلمبرداری: اصغر رفیعی‌جم، فیلمبردار: احسان رفیعی‌جم، دستیار اول فیلمبردار: احمد گودرزی، گروه فیلمبرداری: مهدی رجبی، حمید محمدزاده، مهدی طهماسبی، شهباز ضیایی، حسن رستمی، مسئول دوربین: علی حلوایی، فیلمبردار پشت صحنه: پریسا آزمایش، صدابرداران: محمود سماک باشی، وحید آقایی، طراح صحنه و لباس: مجید نیامراد.

بیوگرافی بازیگران آنجا همان ساعت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *