بیوگرافی بازیگران فیلم دوباره زندگی

معرفی فیلم دوباره زندگی

بیوگرافی بازیگران فیلم دوباره زندگی را به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم دوباره زندگی

فیلم دوباره زندگی ساخته آقای رضا فهمیمی به کارگردانی ایشان در ژانر درام و اجتماعی در سال 97 تهیه شد و نخستین بار در خرداد مه سال 98 برای اکران به روی پرده سینما رفت .  و حالا قرار است از شبکه خانگی نمایش نیز پخش شود به همین مناسبت ما در این بخش به معرفی بازیگران و خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم می پردازیم.

بیوگرافی بازیگران فیلم دوباره زندگی

 خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که موضوع داستان در باره یک زن و شوهر میناسال می باشد که در نقش ریحان (با بازی گلاب آدینه )و اصلان با بازی شمس لنگرودی در این فیلم به ایفای نقش پرداختنه اند ، که تصمیم میگرند به خانه سالمندان بروند  اما در ادامه داستان اتفاقاتی رخ میدهد که دوباره در کنار هم زتدگی میکنند.

این زن شوهر بخاطر کهولت سن و وارد شدن به سن پیری تصمیم میگرند که در ادامه برای راحتی هم به خانه سالمندان بروند.

معرفی بازیگران فیلم

از بازیگران این فیلم میتوان به :

شمس لنگرودی ،گلاب آدیینه ، رها خدایاری ،خلف عدوانی ، اختر خوشکنار ، ایه مقدم  نیز اشاره کرذ.

بیشتر ببینید : بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم قاتل بروسلی + زمان پخش

عوامل فیلم

نویسنده و فیلمنامه نویس: مجید اسماعیلی و امیر محمد عبدی، کارگردان: رضا فهمیده، تهیه کننده: حسین پورمحمدی، فیلمبرداد: پیمان عباسی زاده، موسیقی: ستار اورکی، تدوین: حمیدرضا قربانی

بیوگرافی بازیگران فیلم دوباره زندگی

معرفی بازیگران سریال دوباره زندگی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *