بیوگرافی همه بازیگران فیلم عاشق پیشه

معرفی فیلم عاشق پیشه

بیوگرافی بازیگران فیلم عاشق پیشه به همراه اسامی بازیگران + زمان پخش و خلاصه داستاندر ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم عاشق پیشه

فیلم عاشق پیشه ساخته آقای داود موثقی به کارگردانی خودش در سال 98در ژانر اجتماعی ساخته شد و پس از یک سال در انتظار اکران است که باتوجه به تعطیلی سینماها و شیوع ویزوس کرونا با خبر شدیم قرار است این فیلم به صورت مجازی پخش شود به همین مناسبت به معرفی بازیگران و خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم عاشق پیشه

خلاصه داستان

در خلاصه داستان فیلم عاشق پیشه آماده است یک زوج به اسم سهراب و گندم به همراه کودک خردسال خود در نقش سپیده در یک زندگی کاملا مفرح و شاد در حال زندگی هستند که سهراب به علت افزایش قیمت ارز ورشکست میشود و ادامه داستان رقم میخورد….

معرفی بازیگران فیلم

از بازیگرن این فیلم میتوان به : محسن علی محمدی ، شهره قمر ، مهمدی میامی ، بهزاد رحیم پور ، یاسمن خلخالی ، علی برجی ،مهدی حدادی ،  را نام برد

اسامی بازیگران فیلم عاشق پیشه

زمان پخش فیلم

آقای داود موثقی کارگردان این فیلم بیان داشت که با توجه به ویروسکرونا و تعطیلی سینماها قرار بود این فیلم به صورت مجازی پخش شود اما فعلا از این کار پیشمان شده ام و منتظر شرایط خواهم بود.

عوامل فیلم

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: داوود موثقی، مدیر فیلمبرداری: علی آب پاک، طراح صحنه و لباس: محمد قراگوزلو، گریم: سمیرا بخشی، صدابردار: احمد کلانتری، صداگذار: بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، مدیر تولید: مهدی میامی، موسیقی: امیر شاهرخی، عکاس: بهروز صادقی، تدوین گر: داوود موثفی.

داود موثقی کارگردان فیلم سینمایی عاشق پیشه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *