ملکه انگلیس کرونا گرفت و به کما رفت +جزئیات

ملکه انگلیس کرونا گرفت و به کما رفت +جزئیات

ملکه انگلیس کرونا گرفت و به کما رفت +جزئیات را و اخرین خبر از او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ملکه انگلیس کرونا گرفت و به کما رفت

ملکه بریتانیا به کرونا مبتلا شد و بعد از وخیم شدن حالش به بیمارستان منتقل شد و از حالت هوشیاری خارج گردید.

بنا به گزارش برخی از رسانه های انگلیسی به سرعت بسیاری از پزشکان اروپایی برای از کما خارج کردن او دست به کار شدند و بعد از چند ساعت از حالت کما خارج شد اما هنوز وضعیت ملکه وخیم گزارش شده است و گفته میشود حتی ممکن است تا چند روز اینده جانش را از دست بدهد.

ملکه انگلیس کرونا گرفت و به کما رفت +جزئیات

این درحالیست که چند روز پیش تست کرونای شاهزاده چارلز، فرزند ارشد الیزابت دوم، ملکه انگلیس و وارث پادشاهی این کشور کثبت اعلام شد و به همین دلیل به سایر اعضای خانواده سلطنتی سرایت کرده است

بر اساس این گزارش علائم خفیفی از ابتلا به بیماری کووید 19 در پرنس چارلز مشاهده شده است. به گزارش «کلارنس هاوس» اقامتگاه پیشین خاندان سلطنتی در بریتانیا، حال عمومی شاهزاده چارلز 71 ساله در مجموع خوب توصیف شده است.

همچنین ببینید:

پرنس چارلز که از سال 1958 هم‌زمان با ولیعهد شدن لقب «شاهزادهٔ ولز» را به خود اختصاص داده به همراه خانواده در اسکاتلند دوران قرنطینه را سپری می‌کند.

شاهزاده ولز روز دهم مارس در یک رویداد هنری در لندن شرکت کرده بود که در آن آلبرت دوم، پادشاه موناکو نیز که به تازگی تست کرونا او مثبت اعلام شده، حضور داشت.

انگلیس به تازگی مقرارت سختگیرانه تردد و نیز قرنطینه عمومی را برای سه هفته پیش رو را اعلام کرده است. بر اساس آخرین آمار ارائه شده تا ظهر امروز چهارشنبه 422 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 جان باخته‌اند و بیش از هشت هزار نفر نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

از سوی دیگر برخی رسانه‌های بریتانیا پیش از این در گزارشی از انتقال ملکه الیزابت دوم و همسرش به قرنطینه خبر داده بودند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *