فیلم مناظره رئیس علوم پزشکی لرستان با فرماندار کالیفرنیا

ماجرای رئیس علوم پزشکی لرستان

فیلم مناظره رئیس علوم پزشکی لرستان با فرماندار کالیفرنیا (دکتر کوروش ساکی) را به همراه جزئیات در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

رئیس علوم پزشکی استان لرستان در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه افلاک و پخش می شد اظهارنظر عجیب و غریبی کرده و باعث شده شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش نشان بدهند

فیلم مناظره رئیس علوم پزشکی لرستان با فرماندار کالیفرنیا

دکتر کوروش ساکی روز گذشته در شبکه افلاک گفت که حاضر است با فرماندار کالیفرنیا مناظره ای داشته باشد و درباره اینکه کدام کشور توانسته بهتر ویروس کرونا را کنترل کند به گفتگو بپردازد و آنها را به چالش بکشاند

صحبت‌های ایشان بلافاصله در رسانه های کشورمان به خصوص رسانه‌های غربی و معالج مورد توجه قرار گرفت و اعلام کردند که او بر چه مبنایی این صحبت‌ها را کرده است و آمریکا که بزرگترین پزشکان و تجهیزات پزشکی را دارد چگونه قرار است با رئیس علوم پزشکی لرستان مناظره کند؟!

برخی دیگر از رسانه های ضد انقلابی با حمله به او حرف های ایشان را مبالغه خوانند.

مناظره رئیس علوم پزشکی لرستان با فرماندار کالیفرنیا

لازم به ذکر است کهرئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  چندی پیش در بروجرد گفت به‌غیراز رشته پرستاری، در سایر رسته‌ها تمامی نیروهای جذب‌شده بومی هستند.

ساکی اضافه کرد: ۲۲ ظرفیت خالی برای بیمارستان امام خمینی(ره) بروجرد داریم که امسال تماماً از بین نیروهای بومی این شهرستان جذب خواهند شد.

پس از بازدید جلسه بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آیت‌الله بروجردی برگزار شد که در این جلسه دکتر قدیمی قائم‌مقام و دکتر رضایی مدیر بودجه معاونت درمان و دکتر ابرازه مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین درمان و توسعه و کارشناسان واحدهای مختلف دانشگاه و رئیس و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بروجرد حضور داشتند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *