منصور در پوست شیر چه دشمنی با نعیم دارد؟

منصور در پوست شیر چه دشمنی با نعیم دارد؟

منصور در پوست شیر دشن دیرینه ای با نعیم دارد او 15 سال پیش با نعیم دست به سرقت از طلا فروشی میزنند و همین باعث میشود که اختلافای بین شان به وجود بیاید ولی کینه او با نعیم بسیار زیادی است او مرگ برادرش را از چشم نعیم میبیند چرا که یکی از نوچه های نعیم بوده است.

منصور در پوست شیر چه دشمنی با نعیم دارد؟

منصور در پوست شیر چه دشمنی با نعیم دارد؟

نعیم 15 سال پیش وقتی ازدواج میکند وضعیت مالی بدی را تجربه میکند وبه همراه منصور دست به سرقت از طلافروشی میزنند اما این سرقت منجر به مرگ شخصی به نام عباس میشود که نعیم وقتی عباس را به بیمارستان منتقل میکند اتفاقات بدی برایش رخ میدهد به گونه ای که پلیس قتل عباس را بر عهده او میدانند و 15 سال به زندان میروند.

حالا منصور دستگیر شده است او هنگامی که به قبرستان میرود توسط پلیس دستگیر میشود.

منصور در پوست شیر چه دشمنی با نعیم دارد؟

نویسنده سریال پوست شیر به گونه ای فیلمنامه این سریال نوشته که سعی کرده مخاطب تا اخرین لحظه نفهمد که داستان چیست به عبارتی نویسنده یک گام از مخاطبانش جلو بوده و همه حدس های آنها را اشتباه میکند.

در برخی فیلم‌ها قاتل معلوم است و پلیس می‌خواهد او را پیدا کند. در گروه دیگر فیلم‌های پلیسی قاتل نامعلوم است. هیچکاک طرفدار این است که قاتل معلوم باشد. چون هیجان و تعلیق سریال بیشتر می‌شود. در پوست شیر با این که قاتل نامعلوم است، کارگردان موقعیت های داستانی خوبی به وجود آورده است. از نظر پردازش داستان، غافلگیری در بخش های مختلف و شخصیت‌ها سریال امتیازات خوبی دارد. این که مشخص می‌شود دختر زنده است شوک و غافلگیری خوبی به وجود می آورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *