مهدی طارمی و سحر قرشی + سیر تا پیاز رابطه و ازدواج

پشت پرده جدایی مهدی طارمی و سحر قریشی +عکس

رابطه مهدی طارمی و سحر قریشی و جدایی انها یکی از خبرهای جنجالی در سالهای گذشته بوده است رابطه ای که سحر قریشی مدعی است بعد از خواستگاری مهدی طارمی و قبول نکردن مادر این فوتبالیست به هم خورده است و مهدی طارمی به دنبال گزینه دیگری برای ازدواج رفته است! و سحر قریشی نیز به سراغ امیر تتلو رفت.

سحر قریشی میگوید که مهدی طارمی به همراه خانواده به خواستگاری من امد اما مادرش راضی نبود و به همین دلیل او هم منصرف شد.

بیشتر ببینید:

سحر قریشی: مهدی طارمی به خواستگاری آمد اما مادرش قبول نکرد

سیر تا پیاز رابطه مهدی طارمی و سحر قریشی

رابطه سلبریتیها همیشه و در همه جای جهان مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و از فوتبالیست ها گرفته تا بازیگران فرقی ندارد هرکسی که چهره مشهوری است زندگی شخصی اش را نمیتواند از دید عموم و رسانه ها پنهان کند چرا که در نهایت خبرنگاران و مردم از آن سر درمی اورند.

جدایی مهدی طارمی و سحر قریشی و رابطه و ازدواج عکس لو رفته سحر قریشی مهدی طارمی

در این صفحه میخواهیم درباره مهدی طارمی و سحر قریشی صحبت کنیم فوتبالیست مطرح تیم ملی و سحر قریشی بازیگر سرشناس سینما که مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که خبرنگاران درباره این رابطه از انها سوال میپرسیدند این دو نفر تکذیب میکردند و میگفتند هیچ رابطه ای وجود ندارد.

تا اینکه فیلمی از آنها در مرکز خرید کشور قطر لو رفته و دیگه ماجرای رابطه شان علنی شد و نمیتوانستند ان را تکذیب کنند.

مدتی از آنها خبری نبود تا اینکه روزنامه خبر ورشی نوشت که خانم بازیگر 50 هزار دلار از اقای فوتبالیست اخاذی کرده است!

همین باعث شد دوباره همه نگاه ها به سمت مهدی طارمی و سحر قریشی برود.

مهدی طارمی و سحر قریشی + جدایی رابطه و ازدواج عکس لو رفته سحر قریشی مهدی طارمی

انتشار عکس های دو نفر انها که در آتلیه در کنار هم گرفته بودند موضوع رابطه انها را کاملا رسانه ای کرد.

آنها که قرار بود ازدواج کنند در نهایت رابطه شان شکراب شد.

ماجرای آشنایی و جدایی

این دو در یک مراسم و مهمانی ویژه با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه دو طرف نزدیک و نزدیک تر شد و اوج آن در جشن تولد خانم بازیگر بود. آقای فوتبالیست کادویی گرانقیمت و به روایتی ۵۰ میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و به عنوان هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلی ها باور کنند عاشق طرف شده است و…

در حالی که چند صباحی از آقای فوتبالیست و خانم بازیگر خبر چندانی در دسترس نیست اما شنیدیم رابطه این دو از گذشته هم گرم تر شده است. گویا فوتبالیست ملی پوش که از خواستگاری و ازدواج دائمی با هنرپیشه معروف به دلیل مخالفت خانواده و مادر نا امید شده راه دیگری در پیش گرفت.

شنیدیم آقای فوتبالیست با خانم بازیگر عقد ازدواج موقت بسته و با خیال راحت همه جا هم او را با خود می برد. البته روح مادر و خانواده فوتبالیست معروف از ازدواج موقت او با ستاره سینما بیخبر بود و اگر متوجه داستان می شد…

چه کسی عکسهای آنها را پخش کرد؟

بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.

منبع: رکنا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *