نامزد سردار آزمون کیست؟ (همسر سردار آزمون)

نامزد سردار آزمون کیست؟ (همسر سردار آزمون)

نامزد سردار آزمون کیست؟ (همسر سردار آزمون) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سردار آزمون فوتبالیست مطرح کشورمان که برای تیم ملی ایران بارها به میدان رفته و گل های بسیار حیاتی را به ثمر رسانده از نامزد خود رو نمایی کرد.

نامزد سردار آزمون کیست؟ (همسر سردار آزمون) جدید

نامزد سردار آزمون کیست؟

او با انتشار عکس یک دختر جوان نوشت: “توی این اوضاع بد فقط تو روحیه‌ی منو عوض کنی.”

او پیش‌تر با حضور در برنامه دورهمی درباره سوال مهران مدیری مبنی بر ازدواجش گفت که در شرُف ازدواج است و به زودی میخواهد ازدواج کند که حالا با انتشار این عکس نشان داد همسر آینده او این خانم میباشد.

نحوه اشنایی

به گفته برخی از پیج های اینستاگرامی این دختر جوان از هواداران آزمون بوده که نسبت فامیلی دوری هم با یکدیگر دارند.

سردار آزمون از مهاجمان اصلی و مهم تیم ملی ایران بوده که در حال حاضر در لیگ روسیه بازی میکند و عملکرد بسیار خوبی داشته که همیشه مورد توجه رسانه های دنیا قرار گرفته است.

نامزد سردار آزمون کیست؟ (همسر سردار آزمون) جدید

از وی تا به حال تصاویر جنجالی زیادی با دختران مختلف منتشر شده که رسانه ها مدعی بودند نامزد وی است اما دیشب این بازیکن با انتشار عکس نامزدش به همه حواشی و جنجالها پایان داد.

سردار آزمون یکی از بازیکنان پر افتخار و جوان تیم ملی کشورمان است که در ۱۱ دی ۱۳۷۳ در شهر گنبد کاووس متولد شده است و در حال حاضر هم برای تیم ملی فوتبال ایران و روبین کازان بازی می‌کند. پدر سردار آزمون، خلیل نام دارد که از بازیکنان اسبق تیم والیبال است. از نظر قومیت و از نظر مذهبی، سردار آزمون از ترکمن‌ های ایران است و دارای مذهب سنی می‌باشد.

سردار آزمون در تاریخ مهر سال ۱۳۹۱ از تیم سپاهان اصفهان بیرون آمده و به تیم روبین کازان روسیه پیوست. اولین گل سردار آزمون در تیم بزرگسالان روبین کازان در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر نشست. گفتنی است که سردار آزمون در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در رقابت با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد و در این بازی دو گل هم به ثمر رساند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *