نحوه شرکت و ثبت نام در برنامه میدون شبکه سه + آموزش ارسال ویدیو برای برنامه میدون

نحوه شرکت و ثبت نام در برنامه میدون شبکه سه

نحوه شرکت و ثبت نام در برنامه میدون شبکه سه + آموزش ارسال ویدیو برای برنامه میدون را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه شرکت و ثبت نام در برنامه میدون شبکه سه + آموزش ارسال ویدیو برای مسابقه میدون

تعداد قسمت و زمان پخش از شبکه سه سیما

ویژه برنامه میدون ۵۲ قسمت دارد که در هر قسمت ۳ شرکت کننده می‌تواند حضور پیدا می‌کند و در مجموع ۱۵۶ گروه می توانند شرکت کنند که در فصل نخست امیدون که در ۲۶ قسمت به صورت دو روز در هفته از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

نام داوران مسابقه برنامه میدون

از داوران این مسابقه می‌توان به مینا مهرنوش که عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مدیرعامل چندین  شتاب دهنده و مرکز استعدادیابی و خلاقیت کسب و کار و فعالیت دارد نام ببرید و همچنین می‌توان به آقای علیرضا یونچی  که مجمع عالی واردات و دکتر پرویز کرمی به عنوان دبیر ستاد توسعه فرهنگی و علمی  و دانش بنیان و امیرحسین اسدی مدیرعامل چندین شتاب دهنده و آپ نام برد که به عنوان  تیم داوری مسابقه میدون انتخاب شده اند.

آموزش شرکت و ثبت نام در برنامه میدون شبکه سه

نحوه برگزاری و تعداد شرکت کننده های فینال

مسابقه استعدادیابی میدونی که قرار است به زودی از شبکه سه سیما به روی آنتن برود در خود حاضر در پی تولید به‌سر می‌برد شرکت کننده راه یافته به هر قسمت با ارائه طرح خود و کارآفرینی برتر می توانند هر شب با آرای موافق داوران و جمعی از نخبه‌های ایرانی انتخاب می‌شوند و به فینال راه یابند.

نحوه شرکت و ثبت نام در برنامه میدون شبکه سه + آموزش ارسال ویدیو برای میدون میدون

همچنین ببینید:

برنامه میدون در آخر هفته با رای مخاطبان کارآفرین انتخاب شده از میان نفرات برتر در هر قسمت می‌تواند جایزه یک میلیارد تومان برای تبدیل طرح خود به کارآفرین نمونه را از آن خود کند.

پارسا خائف خواننده تیتراژ اول برنامه میدون

با توجه به درخشش آقای پارسا خائف در مسابقه عصر جدید قرار است تیتراژ مسابقه استعدادیابی میدان را ایشان اجرا کند.

نحوه شرکت در برنامه میدون به چه صورت میباشد؟

شما می توانید برای شرکت در مسابقه میدون در یک ویدیو ۱-یک نام خودتان ۲-شهرستان تان ۳-خلاصه‌ای از ایده کسب و کارتان۴- مزیت ها ۵- سرمایه مورد نیاز خود را معرفی کنید.

برنامه میدون | پارسا خائف خواننده تیتراژ برنامه میدون

نحوه فرستادن ویدیو به برنامه میدون چگونه است؟

۱- پشت میز و صندلی صحبت نکنید و ترجیحا در محیط کاری خود باشید.

۲- سعی کنید در محیط آرام  ویدیو را ضبط کنید.

۳- دوربین گوشی خود را در حالت افقی قرار دهید.

۴- ویدیواز پوشش مناسب برخوردار باشد و پوشش مناسب را رعایت کنید.

۵- سعی کنید  صدای ضبط شده و واضح باشد.

توجه داشته باشید که هر کیمسه فیلم ارسالی نباید بیشتر از ۳۰۰ مگابایت باشد.

آدرس سامانه و تلفن تماس مسابقه میدون

شما می توانید جهت ارسال می روی خود در شبکه های مجازی از طریق شمار ۰۹۱۰۶۷۶۳۱۴۷ اقدام کنید.

آقای امیرحسین اسدی از داوران مسابقه استعدادیابی شغلی میدون در گفتگوی تلویزیونی خود بیان داشت شما در تمام دنیا شهید در برنامه های استعدادیابی هستید پس از اجرای این برنامه شناخت استعداد یابی و ارائه کار و کسب و کار می باشد تا به جوان ها در پیشرفتشان کمک شود ، به نظر من برنامه میدون میتواند در زمینه  کسب و کار و اشتغال بسیار مفید واقع شود و زمینه اشتغال و کارآفرینی را در کشور فراهم کند.

نحوه شرکت و ثبت نام در برنامه میدون شبکه سه

برنامه عصر جدید یک  برنامه عمومی و سرگرم کننده بود و هدف آن  استعدادیابی نبوده است بلکه نشان دادن استعداد ها و توانایی ها بوده است  در حالی که برنامه میدون  در زمینه کارآفرینی و اشتغال فعالیت دارد  ، اسدی  بیان داشته که مسابقه میدون میخواد در  جهت توسعه ای کشور جوانان را به کارآفرینی ترغیب کند.

مسابقه تلویزیونی میدون  قرار است به زودی به روی آنتن شبکه سه سیما  برود این مسابقه ساخته آقای سید محسن هاشمی گلپایگانی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. مجید شریفی راد

    سلام خسته نباشید الان چند بار هست که مزاحمتان شودم ولی جبابی از شما در یاف نکردم الان حال احوالم بهتره و دولت چند تا از دشمنانم که در دادگستری بودن به زندان انداخته حالا می خواهم این دستگاه ورزشی به نام جیرو دارای دو ثبت اختراع هم دارم ،می خواهم تولید انبوه کنم چون طرفدارهای زیادی دارد همه می گویند ۱۰۰ درصد عالی است ،حالا میدن حمایت و وامهای لازمه را برام میدهد

  2. مجید شریفی راد

    ایا شبکه میدون وام و حمایت از من می کند

  3. علی بیگدلی

    سلام وخسته نباشید خدمت عوامل میدون بنده کارتولیدی دارم یک واحد دامداری تولید لبنیات شیرخام و پنیر وکره،،،،،،،،،، به صورت عمده
    وتولید گوشت قرمز گوساله بصورت عمده
    بدلیل نداشتن سرمایه قادر به ادامه کار نیستیم واین مجموعه روبه تعطیلی میرود سوددهی خیلی بالایی دارد گردش سرمایه ماهیانه بوده ونیازی به بازاریابی ندارد فروش تظمینی داریم با20نفر نیروی انسانی مستقیم وغیر مستقیم ونیازمند حداقل یک میلیارد سرمایه هستیم تابتونیم این واحد راحفظ کنیم اگه میدون بتونه کمکمون کنن یک دنیاممنون میشیم باتشکر از عوامل میدون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *