نیکا فلاحی کیست؟ بیوگرافی و اینستاگرام نیکا و ممد و علت مهاجرت

بیوگرافی نیکا فلاحی و همسرش امیر روز کیست +حواشی و عکس

نیکا فلاحی معروف به آوین ،زاده ۴ شهریور ۱۳۸۱، یکی از شاخ های اینستاگرامی و بازیگر کلیپ های طنز و درام در اینستاگرام است که توانسته با بیش از دو میلیون فالوور به یکی از چهره های معروف و مشهور مخصوصا نزد نوجوانان دهه هشتادی و هفتادی تبدیل شود قد او 155 سانتیمتر است همسر او امیر روز میباشد

او درباره زندگی شخصی خود گفته که در رشته تئاتر تحصیل کرده و استقلالیه و از طرفداران دو آتیشه آبی پوشان است.

برخی گفته اند که او اصالتا لر بختیاری هست و با پدد و مادرش در تهران زندگی میکند و یک برادر به نام پوریا دارد.

در ادامه به بیوگرافی نیکا فلاحی و همسرش امیر روز و علت مهاجرت به ترکیه جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نیکا فلاحی کیست؟

او یکی از چهره های معروف در اینستاگرام بوده که با ساخت کلیپ های طنز به شهرت رسیده است و توانسته فالوئرهای زیادی را به دست اورد.

نیکا فلاحی کیست؟ بیوگرافی و اینستاگرام نیکا و ممد و علت مهاجرت

بیشتر کلیپ های نیکا فلاحی به همراه شخصی به نام ممد بوده که نام اصلی او محمد روشنفکر است همچنین شخصی دیگر به نام متین امینی در کلیپ های آنها حضور دارد و اکیپی را تشکیل داده اند.

بیوگرافی نیکا فلاحی

نیکا متولد 4 شهریور ماه 1381 در تهران است . او با سن کمی که دارد اما خیلی خوب توانسته در اینستاگرام خود را به یک چهره تبدیل کند و با ساخت کلیپ های طنز فالوئرهای زیادی را به دست اورد و حالا با تبلیغات فراوان به کسب درامد بپردازد.

نیکا فلاحی کیست؟ بیوگرافی و اینستاگرام نیکا و ممد و علت مهاجرت

اکثر کلیپ هایی که به اشتراک می گذارد، تقلیدی از کلیپ های برنامه خارجی تیک تاک است.

ویدیو های منتشر شده توسط آن ها در فضای اینستاگرام بازدید های چند هزار نفری را شامل میشود . اکثر افراد این اکیپ دهه هشتادی و دهه هفتادی هستند و غالب طرفداران و فالوور های آن ها هم محدوده ی سنی در این دو دهه دارند .

نام مجازی او در این برنامه اوین بوده و با این نام شناخته میشود.

نیکا فلاحی کیست؟ بیوگرافی و اینستاگرام نیکا و ممد و علت مهاجرت

نیکا فلاحی شاخ اینستا در برنامه غیر ایرانی تیک تاک نیز چهره ای شناخته شده است و فعالیتش را در این زمینه نیز وارد کرده است.

او در برنامه های تیک تاک و یوتیوب کلیپ هایش را منتشر می کند و هم اکنون تبدیل به یکی از چهره های مطرح و دیده شده و شناخته شده ی این فضا شده است.

مهاجرت به ترکیه

در 22 فروردین ماه خبری مبنی مهاجرت او به همراه ممد به خارج از کشور منتشر شد که بازتاب گسترده اید ر اینستاکرام به همراه داشت.

نیکا فلاحی کیست؟ بیوگرافی و اینستاگرام نیکا و ممد و علت مهاجرت

حضور در موزیک ویدیو حسین تهی

نیکا فلاحی دختر نوجوان و شاخ اینستاگرام که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده و به نظر می رسد در مسیر دنیا جهانبخت و ریحانه پارسا پیش می رود در تازه ترین فعالیت خود با حسین تهی خواننده لس آنجلسی همکاری کرد و در موزیک ویدیو جدید این خواننده حضور پیدا کرد. این موزیک ویدیو که چطوری گل نام دارد شبیه سازی بازی پرسپولیس و استقلال البته بانوان است و تهی و نیکا تیم داوری این مسابقه هستند.

نیکا فلاحی کیست و اهل کجاست؟

نیکا فلاحی فعال و شاخ اینستاگرام که با اسم مستعار آوین شناخته شده است و ساکن تهران است، او به همراه دوستانش دیانا رحیمی، عسل ایزدیان , ازسلان کاشی ، رضا برزگر ، عباس اقدام و محمد روشن فکر ویدیوهای زیادی را اجرا کردند و هر کدام از دوستانش در پیج های خود فالوور های بسیاری دارند و اکثر ویدیو های آنها جندین هزار بار دیده شده است .

او دوستانش متولد دهه های هفتاد و هشتاد هستند و فالوور های آنها نیز هم رده انها هستند.

او به همراه دوستان و گروهش اغلب ویدیو هایش را در پارک های تهران ساخته است و تلاش می کند که رفته رفته به محبوبیتش در میان هم نسله ای خودش بیافزاید.

سرگرمی ها و علایق نیکا فلاحی چیست؟

او از طرفداران فوتبال و به ویژه تیم استقلال است. گردش و تفریح و همچنین گذراندن وقت به همراه دوستانش را در برنامه هایش قرار می دهد و علاقه زیادی به ساخت ویدیو دارد که از سال ها قبل هم برای این کار وقت صرف می کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. وا مثلا قرار بود ماجرای مهاجرت بخونم اینارو ک خودمم میدونستم متاسفم واقعا

  2. نیکا ۴ تیره
    چرا چرت و پرت مینویسید
    اصلا هم تقلید نمی کنند
    اونها جای خود عشقای من جای خود

  3. نیکا عخشمه

    وا اینا همرو که میدونستم بعدم تقلید نمی کنه و از مسیر اونایی هم که گفتی خیلی جداست! من و خیلی های دیگم طرفدار و فنشونیم و خیلی هم دوسش داریم. تمام

  4. سن نیکا فلاحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *