هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ تصاویر و رد پیشنهادات ازدواج

هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ تصاویر و پیشنهادات ازدواج

هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ تصاویر و رد پیشنهادات ازدواج از طرف او را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

هالک 400 کیلویی پاکستانی

پسر جوانی به نام ارباب خیزر حیات که به دلیل اختلالات ژنتیکی با افزایش وزن بسیار زیادی رو به رو شده است این روزها به تیتر اول خبرهای دنیا تبدیل شده است او روز به روز در حال چاق شدن است و پزشکان فرایند چاقی او را خطرناک اعلام کرده اند که در صورت تداوم افزایش وزنش مرگ او حتمی خواهد بود.

هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ ارباب خیزر حیات

هالک 400 کیلویی پاکستانی قدش 2 متر است و روزانه 10 هزار کالری غذا به بدنش باید برساند تا بتواند فعالیت کند او میگوید که من صبحانه روزی 40 تخم مرغ مصرف میکنم

وزنه بردار حرفه ای

او در رشته وزنه برداری فعالیت حرفه ای دارد و تا به حال دو مدال کشوری و آسیایی در کارنامه خود دارد و در رده سنگین وزن ها موفق شده که افتخارات بسیار زیادی را کسب کند.

او در بین پاکستانی ها بسیار محبوب است و مردم هر وقت او را میبینند به سرعت درخواست گرفتن سلفی میکنند .

هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ تصاویر و رد پیشنهادات ازدواج

جواب رد به 300 دختر توسط هالک 400 کیلویی پاکستانی

این پسر 27 ساله  میگوید که تا به حال دختران زیادی به من درخواست ازدواج داده اند اما من همه انها را رد کرده ام چرا که برای خودم معیارهای ازدواج خاصی دارم که مهمترین آن وزن همسرم خواهد بود.

هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ تصاویر و رد پیشنهادات ازدواج

او میگوید دخترانی که تا به حال به من پیشنهاد ازدواج داده اند لاغر اندام بوده اند و من دختر چاق دوست دارم.

از معیارهای دیگر هالک 400 کیلویی این است که همسر آینده اش باید دستپخت خوبی داشته باشد و  در جستجوی دختری است که وزن بالای 90 کیلوگرم داشته باشد.

این مرد همچنین گفته که شریک ایده آل او برای زندگی باید روزانه 10000 کالری غذا به او برساند. او گفته روزانه 36 تخم مرغ برای صبحانه می خورد و همسرش باید آشپز خوبی باشد.

هالک 400 کيلويي پاکستاني

هالک پاکستان گفت: من زنی می خواهم که 100 کیلو وزن داشته باشد و بلندی قدش به 2 متر برسد.

ارباب خیزر حیات افزود: تمام زنانی که به من معرفی شدند لاغر بودند. پدر و مادرم می خواهند که من ازدواج کنم اما من مورد مناسبی پیدا نکردم. مدت زیادی است که در جستجوی عشق هستم.

هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ تصاویر و رد پیشنهادات ازدواج هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ تصاویر و رد پیشنهادات ازدواج هالک 400 کیلویی پاکستانی کیست؟ تصاویر و رد پیشنهادات ازدواج

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. بگرده پیدا میکنه😜😂

  2. گشتم نبود نگرد که نیست

  3. این خیلی خوش اشتها هست ها دختر 180 سانتی به زور پیدا میشه اونوقت این میخواد با یه دختری ازدواج کنه که قدش 2 متر باشه
    اسم این باید به عنوان عجیب ترین مرد جهان تو رکورد گینس ثبت بشه همه میخوان زنشون لاغر باشه اونوقت این میخواد زنش چاق باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *