همسر مبینا سوری کیست اعتراف به قتل مبینا سوری +عکس

همسر مبینا سوری کیست اعتراف به قتل مبینا سوری +عکس

تاریخ انتشار 14 شهریور 1400 – زمان مطالعه 2 دقیقه

همسر مبینا سوری کیست اعتراف به قتل مبینا سوری +عکس و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر مبینا سوری کیست

8 شهریور ماه اتفاق دلخراشی در یکی از روستاهای شهرستان رومشکان در استان لرستان رخ داد که باعث شد بازتاب گسترده ای در کشور داشته باشد.

همسر مبینا سوری کیست اعتراف به قتل مبینا سوری +عکس

دختری که به گفته اهالی روستا 14 ساله و به گفته رسانه ها 16 ساله بود به قتل رسید نام این دختر مبینا سوری بوده که به تازگی با یک روحانی جوان ازدواج کرده بود.

ماجرای قتل

اهالی روستا میگویند که پشت سر این دختر شایعاتی وجود داشته است شایعاتی که نه منبعی داشت و نه مدرکی…

شایعه شده بود که مبینا یک پسر دیگر را در روستا دوست داشته است و با او در ارتباط بوده است این شایعات خشم پدر و برادر و عموها و همسر مبینا را برانگیخته بود و در نهایت به طرز مشکوکی به قتل رسید.

اهالی روستان ابتدا معتقد بودند که مبینا توسط پدر و برادرش در خواب با روسری کشته شده است و همسرش نیز در مراسم تشییع با صدا بلند گریه میکرده و میگفته همسرش بیگناه بوده است!

اعتراف قاتل

فرماندار رومشکان درباره این قتل گفت: در پی وقوع این قتل ۸ نفر مظنون از جمله برخی اعضای خانواده مقتول دستگیر شدند که همسر مبینا سوری اعتراف کرد که او مرتکب قتل شده است و در نهایت همه افراد بازداشت شده، آزاد شدند.

وی از رسیدگی ویژه به این پرونده توسط دادگستری و نیرو‌های قضایی خبر داد و گفت: به زودی نتایج بیشتری در این باره منتشر می‌شود

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. رومشکان(ایری.میشه.گان)=باغ میشه ی بزرگ

  2. تهمت و افترا ،خدایا ما رو یک لحظه به خودمون وامگذار .
    چی میخوان جواب بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *