همسر کریم اکبری مبارکه کیست؟ +فرزندان

همسر کریم اکبری مبارکه کیست؟ +فرزندان

همسر کریم اکبری مبارکه کیست؟ +فرزندان این هنرمند را به همراه جزئیات در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای مبارکه بازیگر شناخته کشورمان که سالهای زیادی در عرصه بازیگری حضور فعال دارد در 8 آبان 1399 به علت ابتلا به بیماری کرونا درگذشت او سابقه زیادی در عرصه بازیگری دارد و بیشتر مردم او را با نقش ابن ملجم مرادی در سریال امام علی میشناسند.

همسر کریم اکبری مبارکه کیست؟

بعد از خبر فوت ایشان عده زیادی از مردم کنجکاو شدند که بدانند همسر و فرزندان او چه کسانی هستند که بعد از جستجوی طولانی ما در وب اطلاعاتی از خانواده این هنرمند در رسانه ها یافت نشد.

همسر کریم اکبری مبارکه کیست؟ +فرزندان

کریم اکبری مبارکه متولد ۱۳۳۲ از بازیگران با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است

او درباه حضور در نقش ابن ملجم میگوید در اواسط کار یک شب که به خانه برگشتم، بعد از پاک کردن گریم متوجه شدم که یکی از لنزها در چشمم نیست و فردا باید سرصحنه حاضر می شدم. آن شب به هرکسی که می توانستم زنگ زدم تا کاری برای فردا انجام بدهند. دست آخر به دکتری که برای من لنز گذاشته بود زنگ زدم تا لنزی برای فردا حاضر کند که باز هم موفق نشدم. در آخر حدود ساعت یازده شب لنز را بالای حدقه چشم چپم پیدا کردم و از خوشحالی به همه شیرینی می دادم. در واقع آن شب برای من جزو تلخ ترین و شیرین ترین روزهای تصویربرداری محسوب می شد که با دلهره عجیبی همراه بود.

وی با اشاره به بازخورد مثبت سریال «امام علی (ع)» و نقش ابن ملجم مرادی بیان کرد:تا به امروز هرکس که من را می شناسد، با اسم و فامیلی خودم صدا می کند اما در این بین بسیاری هم هستند که من را با عنوان «ابن ملجم مرادی» صدا می کنند و محبتشان را از این راه ابراز می کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. شوهر عمه منه عمه من زنشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *