نحوه پیگیری عدم واریز سود سهام عدالت 1400 چرا برام واریز نشد؟

زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ کی واریز میشود ؟ + جزئیات

واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ کی واریز میشود ؟ + جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سهام عدالت که هر ساله در آخر سال به حساب مشمولان واریز میشد امسال یعنی سال ۱۴۰۱ واریزی ندارد چرا که مجلس و دولت در حال بررسی بودجه سال آینده هستند.

ارزش سهام عدالت امروز پنجشنبه 24 مهر 99

واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ کی واریز میشود ؟

 

گفته میشود که سودد سهام عدالت قرار  است که سه چهار ماه پایان سال به حساب مشمولان واریز شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که سود سهام عدالت بابت عملکرد سال 1401 حدود ۲۰۰ هزار تومان است گفت تلاش می شود این مبلغ تا پایان سال جاری به حساب سهامداران عدالت واریز شود.

بازار بورس ایران این روزها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است بعد از دعوت رئیس جمهور (حسن روحانی) از مردم برای سرمایه گذاری در بورس بسیاری از مردم سرمایه و حتی خانه و زندگی خود را فوختند و در بورس سرمایه گذاری کردند.

اما اکثریت که قشر ضعیف جامعه بودند به شدت صرر کرده و سرمایه خود را از دست دادند.

اما کسانی که این رسیک را نکردند نظاره گر وضعیت نا به سامان کشور بودند.

محمد علی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس اوراق بهادار در گفتگویی با شبکه خبر ضمن اشاره به طرح های حمایتی و برنامه های مدنظر سازمان بورس برای حمایت از سهامداران خرد گفت: طرح های حمایتی متعددی برای سهامداران از سوی سازمان بورس تدوین شده که در روزهای آتی از آن رونمایی خواهد شد.

نام نویسی افرادی که واجد شرایط به واسطه دولت:

روش دیگر که می تواند نام نویسی سهام عدالت برای فرزندان و همچنین جامانده ها را انجام بدهد، ثبت‌نام جامع اشخاص به واسطه دولت می باشد.
پس دولت به طور خودکار و بر اساس لیستی که دارد به نام نویسی اشخاصی که واجد شرایط می باشند را انجام می‌دهد.
هزینه نام نویسی را نیز از ارزش سهام آنان کم نموده و یا از طریق راه دیگر دریافت می کنند.

می‌توان گفت استفاده از این روش مسیر عرضه سهام به اشخاصی که واجد شرایط می باشند با بیشترین سرعت صورت می گیرد.
منتها امکان دارد بعضی اشخاص به این که اسمشان درلیست که برای نام نویسی سهام عدالت به واسطه دولت نباشد، اعتراض داشته باشند.
به خاطر همین، لازم می باشد، بازه ای را به دلیل اعتراض اشخاص ناراضی و همچنین رسیدگی به این اطلاع ها را در نظر گرفت.
ولی با این ها به تصمیم‌های دولت در مورد آن، احتمالاً استفاده از این روش نسبت به روش های گذشته خیلی کمتر می باشد.

همان طور که بیان نمودیم، تا به حال اطلاع های بسیاری درباره اعلام رسمی تاریخ نام نویسی سهام عدالت ۱۴۰۱ یا نحوه ثبت نام آن انتشار نشده.
پس نمی‌توان به طور دقیق روشی را درباره نام نویسی برای بهره‌مندی از این سهام معرفی نمود.
روش‌هایی نیز که در این قسمت گفتیم مواردی می باشند، که برای اجرای بیشتر طرح ها یی که به واسطه دولت مورد استفاده جایی گرفته اند، ولی احتمالاً استفاده از سامانه‌های خاص و دفترهای پیشخوان جهت نام نویسی سهام عدالت با کد ملی خیلی زیاد می باشد.

نام نویسی سهام عدالت با گوشی:

در قسمت گذشته چندی از مهمترین روشهای احتمالی که امکان دارد برای نام نویسی سهام عدالت سال جاری مورد استفاده جای بگیرد را بیان نمودیم.

این موارد می‌توان گفت روش آنلاین و غیر حضوری، روش های حضوری مثل رفتن به دفترهای پیشخوان یا دیگر مراکز عرضه دهنده خدمات دولت و نام‌نویسی تمام افرادی که شرایط لازمه را دارند به واسطه خود دولت بوده اند.

به همان صورت که بیان نمودیم، تابه حال اطلاع های دررابطه با نحوه ثبت نام برای بهره بردن از این سهام به واسطه دولت انتشار نشده است.

ولی با این حال به شرایط فعلی کشور و کارکرد دولت در طرح های شبیه به آن، احتمالا استفاده از روش های آنلاین ودفتر های پیشخوان خیلی بالا می‌باشد.

پس سامانه ای به طور اختصاصی به‌دلیل نام نویسی سهام عدالت برای بچه ها و جامانده ها به وجود می‌آید.

در آخر اشخاص جا مانده و پدر و مادر بچه هایی که در سال های گذشته به دنیا آمده اند، با رفتن به این سامانه امکان ثبت‌نام خود یا بچه‌ها را خواهند داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *