نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز کردن خودرو +آدرس سایت ثبت نام برای وام گازسوز

نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز کردن خودرو +آدرس سایت

نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز کردن خودرو +سایت ثبت نام گازسوز کردن ماشین را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز کردن خودرو +آدرس سایت ثبت نام برای وام گازسوز

نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز کردن خودرو

با افزایش قیمت بنزنین بسیاری از مردم توان خرید بنزین را نخواهند داشت لیتری سه هزار تومان رقمی بسیار بالایی برای مردم کشورمان میباشد که باتوجه درامد کم فشار سنگینی را از نظر اقتصادی باید تحمل کنند.

در همین راستا بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند که به فکر گازسوز کردن خودروی خود شوند و دولت نیز به همین منظور سعی کرده که مبلغی را به عنوان وام در اختیار متقاضیان قرار داده تا بتوانند هرچه سریعتر به گازسوز کردن خودروی خود اقدام کنند.

دولت به متقاضیان مبلغ 2.5 میلیون تومان وام برای دوگانه سوز کردن خودرو در نظر گرفته است تا افرادی که خودروی بنزینی دارند به سراغ گازسوز کردن خودرو خود بیوفتند.

البته این طرح اهدای وام برای گازسوز کردن در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد اما به دلیل اینکه بنزین هنوز گران نشده بود مردم از وام استقبال نکردند اما حالا بسیاری از مردم به فکر افتاده اند که خودرو خود رو گازسوز کنند.

جالب است بدانید که ایران یکی از بزرگترین ذخایر گاز جهان را دارد و بعد از کشور قطر در رتبه دوم قرار دارد اما مردم تنها 13 درصد گاز استفاده میکنند که با توجه به میزان گازی که کشورمان دارد مردم میباست مصرفشان به 76 درصد برسد.

 اولویت با وانت ها و راننده های اسنپ و تپسی و مسافرکش ها

در آن زمان اعلام شد که یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌ و قرار بود که به سه میلیون نفر وام تعلق گیرد و اولویت نیز با پرمصرف‌ها یعنی خودرو وانت و بعد از آن خودروهای فعال در اسنپ و تپسی بود.

اما اکنون که تقاضا برای دوگانه‌سوز کردن خودروها افزایش یافته، این سوال وجود دارد که بازهم برنامه برای اختصاص این وام وجود خواهد داشت؟

حمید قاسمی ده‌چشمه – معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی – در این‌باره گفت: برای اجرای این طرح در حال مذاکره با پست‌بانک، بانک‌ ملت و بانک تجارت هستیم.

سایت ثبت نام وام دوگانه سوز کردن خودرو

متقاضیان برای گازسوز کردن خودروها می‌توانند به سامانه جامع اطلاعات خودروهای دوگانه‌سوز www.irngv.ir مراجعه کنند و از طریق زبانه تبدیل خودروها، برای ثبت‌نام تبدیل خودروی خود اقدام کنند.

برای ثبت نام وام دوگانه سوز کردن خودرو به این ادرس بروید: www.irngv.ir/register

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. مهیارمحمدی

    باتشکرازتیم خوب اسنپ که به رانندگان مسدودی یه فرصت دیگه داد…جسارتا رانندگان اسنپی که ماشینشوم دوگانه سوزنکردن بایدچیکارکنن…مابیش از1ساله که ثبت نام کردیم ولی هنوز بهمون خبرندادن..ممنون میشم پیگیری بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *