پخش آهنگ رپ سینا ساعی رپر از شبکه مستند صدا و سیما (تیتراژ تیزر)

پخش آهنگ رپ سینا ساعی رپر از شبکه مستند صدا و سیما (تیتراژ تیزر)

پخش آهنگ رپ سینا ساعی رپر از شبکه مستند صدا و سیما (تیتراژ تیزر)

پخش آهنگ رپ سینا ساعی رپر از شبکه مستند صدا و سیما به عنوان تیتراژ و تیزر که در نوع خود میتواند بسیار عجیب باشد این در حالیست که صدا وسیما هیچگاه تا به حال رپرها را به رسمیت نمیشناخته است چه برسد از آهنگ های آنها استفاده کند.

پخش آهنگ رپ سینا ساعی رپر از شبکه مستند

سینا ساعی از خواننده های رپ بوده که چند سالیست در این عرصه فعالیت دارد البته او در ایران است و آهنگ هایش نه سیاسیت و نه توهین آمیز و برای همین است که شاید صداوسیما این آهنگ را پخش کرده است.

او سابقه همکاری با گروه های رجز و تیک تاک را در کارنامه دارد البته این خواننده هیچگاه در آهنگهایش از الفاظ رکیک استفاده نکرده است.

جالب است بدانید که تا به حال هیچ یک از خواننده های رپ در کشورمان مجوز رسمی نگرفته اند و حتی یاس خواننده ای که هیچگاه ایران را ترک نکرد نتوانست در کشورمان کنسرتی برگزار کند به هر حال باید ببینید که سنا ساعی با کدام یکی از تهیه کننده ها  و کارگردانها در ارتباط میباشد.

سینا ساعی متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۶۷ میباشد از سینا ساعی علاوه بر مهارت و تکنیک های بسیار زیبایش، به عنوان یکی از رپرهای مودب نیز یاد می شود. این رپر مشهور هم اکنون در گروه موسیقی تیک تاک فعالیت می کند و طی چند سال گذشته بسیار موفق ظاهر شده است.بیوگرافی سینا ساعی؛ رپر مشهور ایرانی – آشنایی با زندگی خصوصی – مجله شانس

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *