دانلود پدر خوانده قسمت چهارم ۴ (سریال و برنامه ایرانی پدر خوانده) قسمت 4

دانلود سریال پدر خوانده قسمت چهارم ۴ (برنامه ایرانی پدر خوانده) قسمت 4

دانلود پدر خوانده قسمت چهارم ۴ (سریال و برنامه ایرانی پدر خوانده) قسمت 4 ساخته سعید ابوطالب همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود پدر خوانده قسمت چهارم ۴ (سریال و برنامه ایرانی پدر خوانده) قسمت 4

دانلود پدر خوانده قسمت چهارم ۴

دانلود با لینک مستقیم

پدر خوانده فصل جدیدی از برنامه شب های مافیا میباشد که توسط آقای سعید ابوطالب ساخته شده است کارگردانی که علاقه زیادی به ساخت برنامه های مسابقه ای با حضور سلبریتی ها دارد. او بعد از ساخت موفق برنامه شب های مافیا به سراغ برنامه ای به نام پدر خوانده رفته است که تا به اینجا استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

این برنامه نیز حواشی خاص خود را دارد و یکی طراحان مدعی است که سعید ابوطالب طرح او را سرقت کرده است و سپس با اوی قطع رابطه نموده است.

آقای ابوطالب بیشتر در زمینه مستندسازی و برنامه های خاص فعالیت دارد ودر این زمینه نیز موفق شده است.

ابوطالب برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ مسابقه «شب های مافیا» را آماده کرد که از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. مسابقه ای با گروهی دیگر برای اولین بار از کافه به تلویزیون و شبکه تلویزیونی سلامت و سپس با کمی تغییر و البته با حضور چهره ها در شبکه نمایش خانگی به همت ابوطالب برگزار شد. «شب های مافیا» با وجود حواشی نهفته در چنین رقابت جنجالی، مدت زیادی دوام آورد. اما پس از گذشت چند فصل به دلیل اختلافاتی که ابوطالب با تریبون پخش داشت، ناگهان اعلام کرد که این برنامه را به رسانه دیگری منتقل می کند و نام خود را به «پدرخوانده» تغییر می دهد. تریبون قبلی هم مدعی شد که «شب های مافیا» را با گروهی جدید بدون ابوطالب ادامه خواهند داد، اما این وعده عملی نشد.

سعید ابوطالب در لایویی که در اینستاگرامش منتشر کرد، گفت: «پدرخوانده» داستان پیچیده‌تری نسبت به «شب‌های مافیا» دارد، به طوری که بازیگران تنها یک ماه است که آن را یاد می‌گیرند و تمرین می‌کنند.

بازیگران

در سریال پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، حسن سلیمانی، بهنام تشکر، ترلان پروانه، پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی ژوله، کامران تفتی، علی صبوری، سمیرا حسن پور، بیژن بنفشه خواه، شکیب شجره، عباس غزالی، سیما تیرانداز، صحرا اسدالهی، امیرحسین مدرس، معین ضد ( زندی)، سیدجواد هاشمی، سپند امیر سلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، فرزاد حسنی، باربد بابایی، علی صالحی، ارسلان قاسمی، السا فیروز آذر، محمد نادری، میثم درویشان پور، شیدا یوسفی، امیر کربلایی زاده، هومن خیاط، نیکی میربها، ابوالفضل همراه، کیمیا بابایان، مجتبی پوربخش و حسام‌ محمودی به عنوان شرکت کننده در مسابقه پدر خوانده نقش‌ نقش آفرینی می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *