زمان و مبلغ پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی ۱۴۰۱

زمان و مبلغ پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی ۱۴۰۳

مبلغ پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی 1403

میزان مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال 1403 با بیست سال سابقه، 2 میلیون و چهارصد هزار تومان خواهد بود همچنین، علاوه بر این میزان، 500 هزار تومان برای عائله‌ مندی و به‌ ازای هر فرزند تحت تکفل نیز 200 هزار تومان، به مبلغ عیدی اضافه شد. هنوز میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال 1403 مشخص نشده و به محض اعلام، اطلاع رسانی در این مقاله صورت خواهد گرفت.

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

زمان واریز عیدی در سال گذشته، برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس اعلام کانون بازنشستگان و مستمری‌ بگیران تامین اجتماعی تهران، از 15 اسفند ماه آغاز شد و براساس حروف الفبا انجام گرفت. زمان واریز عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است، اما احتمال می رود که همانند روند سال گذشته، در اواسط اسفند ماه صورت گیرد.

زمان و مبلغ پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی ۱۴۰۱

میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی یکی از موضوعاتی بوده که ذهن از جامعه کارگران و قشر متوسط جامعه را درگیر خود کرده است با توجه به تورم بسیار شدید در کشورمان متاسفانه میزان پرداخت حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی بسیار ناچیز به نظر می آید به خصوص در دو سال اخیر که اقلام سفره های مردم روز به روز قیمتشان تغییر می کند

اما حقوق بازنشستگی همچنان ثابت و کفاف تامین مخارج خانه را نمی کند به هر حال مهرداد غریب درباره واریزی عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌گوید میزان عیدی همه ساله در قالب مصوبه‌ای توسط دولت مشخص و اجرا می‌شو.

د گفته شده است که هنوز مبلغ میزان عیدی مشخص نشده است این در حالی است که بازنشستگان تامین اجتماعی سال گذشته در ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ عیدی سال ۱۴۰۰ را دریافت کردند.

اما امسال هنوز از میزان مبلغ و زمان پرداخت چیزی مشخص نیست با روی کار آمدن ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جمهوری نتتظار می‌رود که شرایط بازنشستگان و قشر ضعیف جامعه رو به بهبودی برود اما در حال حاضر وضعیت بسیار مبهم پیش می رود سال گذشته عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ به حساب مستمری بگیران واریز شد.

قریب همچنین درباره نسخه نویسی الکترونیک نیز اظهار کرد: در زمینه نسخه نویسی الکترونیک خوب پیش رفته‌ایم. دفترچه‌های بیمه حذف شده و صدور دفترچه نداریم. استحقاق سنجی به صورت الکترونیکی انجام می شود. در گذشته سالانه حدود ۲۵ میلیون برگ دفترچه جدید صادر می‌کردیم که کلا حذف شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. زینب نوروزی

    به نظرم علاوه بر اینکه حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی زیر خط فقر هست عیدی بازنشسته‌ها واقعاً کم،باید به بازنشسته‌ها سبد کالا تعلّق بگیره،خودتون قضاوت کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *