پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی

پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی

پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید + مدل های پیراهن مشکی مجلسی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پیراهن مشکی همیشه جذابیت های خاص خود را داشته است و از همین رو محبوبیت زیادی در بین پسران و مردان و حتی خانم ها دارد.

پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی

جذابت رنگ مشکی بیشتر برای افرادی مشهود است که رنگ پوست روشن دارند و باعث میشود ترکیب رنگ روشن و سیاه به چشم آید و به جذابیت آن بیافزاید.

پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید

پیراهن‌های مجلسی مردانه انواع مختلفی از لحاظ ظاهر و دوخت دارند. پلاکت(placket) یا محل قرار گیری دکمه‌های پیراهن مردانه می‌تواند مدل‌های مختلفی داشته باشد. آیا با این مدل‌ها آشنا هستید و می‌دانید که کدامیک مناسب شما هستند؟

پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی

مانند همیشه این به سلیقه شما بستگی دارد. دوست دارید دکمه‎های پیراهن شما مشخص باشد یا اینکه ظاهری ساده و بدون جزئیات را می‌پسندید. مدل‌های مختلف پیراهن مردانه را بشناسید.

اگر دکمه آخر پیراهن را خود را بستید و دیدید که دو انگشت حداقل با گردن شما فاصله دارد، این یعنی اینکه یقه پیراهن است. و اگر هنگام بستن دکمه احساس خفگی می‌کنید یعنی تنگ است.

پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی

اشتباه رایجی که آقایان در انتخاب پیراهن می‌کنند این است که وقتی پیراهن را داخل شلوار قرار می‌دهند اطراف آن پف می‌کند که می‌تواند به خاطر گشاد بودن پیراهن باشد که بهتر است پیراهن‌های اسلیم فیت را جایگزین پیراهن‌های معمول کنید. البته در صورتی که تناسب اندام دارید.

پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی

دیگه مثل گذشته نیاز نیست حتما پیراهن را در شلوار بگذارید. اما باید بدانید که اگر طول پیراهن شما از وسط جیب پشت شلوار شما بلندتر است حتما باید آن را در شلوار قرار دهید.

به نظر من هیچ چیزی بدتر از این نیست که پیراهن شما نصفه و نیمه از شلوار خارج شده باشد. علت آن نیز کاملا واضح است کوتاه بودن طول پیراهن مردانه! بنابراین اجباری نیست اگر پیراهن شما کوتاه است آن را درون شلوار قرار دهید.

پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه براق پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه براق پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی پیراهن مشکی محرم مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی

پیراهن مشکی طرح دار مردانه و پسرانه جدید رنگ مشکی کاربردهای زیادی دارد و رنگ های خوبی را می توانیم با آن ست کنیم. تی شرت های مشکی می توانند ترکیب های مناسبی را به وجود بیاورند اما در پوشیدن آن ها و ست کردن شان کمی مراقب باشید تا احساس غم را به شخص مقابل تان انتقال ندهید به طور مثال می توانید از یک کت سفید همراه با تی شرت مشکی استفاده کنید برای شلوار هم می توانید از یک شلوار جین اسلیم مشکی یا کتانی ساق دار استفاده کنید. با یک تی شرت مشکی و شلوار جین می توانید یک تیپ ساده و جذاب را تجربه کنید.

پیراهن مشکی محرم طرح دار مردانه و پسرانه جدید +مدل های پیراهن مشکی مجلسی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. سلام
    نحوه خرید تک چطور انجام بدیم
    تهران هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *