پیک دوم کرونا در ایران

پیک دوم کرونا در ایران در اردییبهشت 99 +جزئیات

پیک دوم کرونا در ایران در اردییبهشت 99 +جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به گزارش کانال خبری پزشکان بعد از تعطیلات نوروز مجددا امار ابتلایان به کرونا در کشومان در حال افزایش است.

پیک دوم کرونا در ایران

براساس اطلاعات به دست آمده از بیمارستانهای مختلف کشور، بخصوص در استانهای البرز، گیلان، مازندران و قم، میزان ابتلا و فوت ناشی از کرونا افزایش یافته و تختهای بیمارستانی که خالی شده بود، دوباره به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

همچنین بسیاری از بیماران از ترس بستری در بیمارستان، به مطبها مراجعه میکنند تا با دریافت دارو خود را در خانه قرنطینه کنند و مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به مطبها نیز با سیر صعودی همراه بوده است.

نکته مهم و جالب اینکه در مبتلایان اخیر، علیرغم اینکه شدت و سیر بیماری مشابه موارد قبلی است، اما علائم تنفسی بسیار کمتر بوده و بیماران بیشتر با علائم گوارشی، سردرد، ضعف و همچنین راش پوستی مراجعه ‌کرده‌اند.

همچنین سایت خبری عصر ایران نوشت:

بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته درباره بیماری کووید ۱۹ در کشور تا روز ۳۱ فروردین ماه علی‌رغم آنکه در کل کشور روند نزولی بیماری مشاهده می‌شود اما، روند صعودی یا شروع پیک در پنج استان قم، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، آذربایجان غربی و اردبیل مشاهده می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. ممنون از اطلاع رسانیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *