چالش شادی بعد از گل عیسی آل کثیر در بین هواداران پرسپولیس

چالش شادی بعد از گل عیسی آل کثیر در بین هواداران پرسپولیس

چالش شادی بعد از گل عیسی آل کثیر در بین هواداران پرسپولیس را در این صفحه ببینید.

بعد از محرومیت آل کثیر مهاجم پرسپولیس توسط AFC بسیاری از هواداران پرسپولیس به خصوص سلبریتیها در اعتراض به این حکم، شادی بعد از گل آل کثیر را در اینستاگرام به راه انداختند.

چالش شادی بعد از گل عیسی آل کثیر در بین هواداران پرسپولیس

البته این حرکت از دید کنفدراسیون آسیا به عنوان حرکت نژاد پرستانه تلقی شده است در حالی که آل کثیر آن را برای برادرزاده اش انجام میداده است.

فیلم چالش شادی بعد از گل عیسی آل کثیر

نکته جالب اینکه بعد از صادر شدن حکم محرومیت ال کثیر ، هواداران پرسپولیس به پیج کنفدراسیون آسیا رفته با ارسال هزاران کامنت عربی و فارسی و انگلیسی از خجالت انها درامدند به گونه که مجبور شدند برای چند روز کامنت ها رو غیرفعال کنند.

وثوق احمدی کارشناس حقوقی کشورمان در مورد محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: در مورد چنین مسابقاتی AFC  اعضای کمیته انضباطی را به محل مسابقه اعزام می کند تا رای سریع اعلام شود. اینکه ۲ ساعت قبل از مسابقه رای مربوطه اعلام شود، اتفاق عجیبی نیست. بحث من سر رای صادره است. خوشحالی آل کثیر نژادپرستانه نبود.

او درباره اینکه ممکن است در بازی‌های آینده محرومیت آل کثیر بخشیده شود یا خیر، بیان کرد: مطابق مقررات بازیکنی که محروم می‌شود باید تا ۳ روز تجدید نظرخواهی کند و ظرف مدت ۵ روز باید هزینه هزار دلاری تجدید نظرخواهی پرداخت شود. اگر دفاعیه خوبی صورت گیرد، ممکن است رای صادره تغییر کند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی و عکس پروفایل عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیسبیوگرافی عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس (فوتبالیست)

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *