کاترین مایورکا و رونالدو

کاترین مایورکا و رونالدو +‌‌ماجرای تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا

کاترین مایورکا و رونالدو +‌‌ماجرای تجاوز رونالدو به کاترین مایورگا و اینستاگرام و عکس شخصی کاتربن مایورکا و بیوگزافی کامل مایورگا را در مجله شبونه مشاهده کنید.

کاترین مایورکا و رونالدو و ماجرای تجاوز

کاترین مایورکا زن آمریکایی جوان ،ادعا کرده است که رابطه جنسی با رونالدو ،فوتبالیست مشهور پرتغالی و مرد شماره یک فوتبال جهان داشته و این رابطه جنسی ناخواسته و به زور بوده و رونالدو به او در اتاقی در کلوپی در لاس وگلاس در سال ۲۰۰۹ تجاوز کرده است.

کاترین مایورکا و رونالدو

شکایت کاترین مایورکا از رونالدو به علت تجاوز

کاترین دختر آمریکایی گفته که بعد از دیدار با رونالدو و رقص، ما در اتاقی در همان کلوپ تنها شدیم که من در حین رابطه جنسی چند بار نه گفتم و تمایل به ادامه رابطه جنسی نداشتم ،اما برخلاف میلم این رابطه از طرف رونالدو برقرار شد.

کریستیانو رونالدو با تایید رابطه جنسی با کاترین مایورگا در لاس وگاس در ایام تعطیلات در سال ۲۰۰۹ در هتل پالمز، گفته است که این رابطه دو طرفه بوده و با رضایت هر دو صورت گرفته است.
رونالدو اتهام تجاوز را تکذیب و رد کرده و گفته کاترین نیز به برقراری رابطه رضایت داشته است.
اما در مصاحبه های قبلی رونالدو مشخص شده است که وی درباره این جریان گفته که کاترین مایورگا چند بار نه گفته و از وی خواسته تا رابطه را تمام کند.

 

فیلم لورفته کاترین مایورکا و رونالدو

کاترین مایورکا متولد آمریکا و شهروند آمریکایی است که بدون حاشیه و جنجال در یک مدرسه کار می کرد ، اما مدتی است که نامش در محافل و رسانه های جهانی به گوش می رسد و حسابی جنجال ساز و دردسر آفرین برای رونالدو و تیم جدیدش یوونتوس شده است.
او با گذشت ۹ سال از رابطه جنسی با رونالدو و یا به ادعای خودش تجاوز رونالدو به وی، پرونده اش را به جریان انداخته و از کریسیانو به اتهام تجاوز شکایت کرده است.

کاترین مایورکا و رونالدو

عکس لورفته کاترین مایورکا و رونالدو

کاترین در مدت ۹ سال سکوت کرده بود و قرار بود هیچ کس از ماجرای هتل پالمز لاس وگاس و حوادث پشت درهای اتاق این هتل با خبر نشود.
کاترین برای این فراموشی و سکوت معامله کرده و پولی را دریافت میکند ،تا برای همیشه این موضوع را فراموش کرده و سکوت کند.
این زن چشم سبز آمریکایی میگوید، آن زمان از ترس خانواده و جان خودش ، پای مدارک را امضا کرده ،اما بعد از گذشت چند سال نتوانسته این ماجرا را فراموش کند.کاترین مایورکا و رونالدو

بیوگرافی کاترین مایورکا

این زن ناشناس در ۱۲ ژوئن ۲۰۰۹ در یک کلوپ شبانه لاس وگاس ملاقاتی با کریستیانو داشته که این ملاقات به جاهای باریک کشیده شده و اکنون او ادعا می کند که وی تجاوز شده و رونالدو برخلاف رضایتم و گفتن چند بار نه با من رابطه برقرار کرده است.
رونالدو در این سفر با برادر و پسر عموی خود در حال گذراندن تعطیلات بوده و به لاس وگاس رفته بود.

کاترین مایورگا به تازگی وارد عرصه مدلینگ شده و شهرتی به هم زده است.

فیلم کاترین مایورکا و رونالدو در هتل

فیلمی نیز از این دو نفر لو رفته که نشان می دهد مایورگا به رونالدو نزدیک می شود و حرف می زنند و بعد از چند دقیقه با هم صمیمی تر شده و….
بعد از فاش شدن ماجرا و انتشار فیلم لورفته ،رونالدو مبلغ ، ۳۷۵،۰۰۰ دلار حق السکوت می دهد تا ماجرا را بدون کشاندن به دادگاه فیصله دهد و قرار شد که کاترین هم هیچ وقت از ماجرای هتل پالمز حرفی نزند.
اما این زن آمریکایی همه قراردادها را زیر پا گذاشته و رسوایی جدیدی برای رونالدو درست
کرده است.کاترین مایورکا و رونالدو

علت شکایت کاترین مایورگا از رونالدو و شکستن سکوت

مدل آمریکایی گفته: من در این چند سال نتوانستم ماجرا را فراموش کنم و روزها و شب های سختی را گذراندم.
شب ها و روزهای وحشتناکی داشتم و زندگی شخصی من زیر و رو شد.
حال می خواهم مسبب همه این کابوس ها را لو دهم تا با او برخورد شود.
من چند سال پیش مقصر بودم که پای برگه های توافق را امضا کردم.

جزئیات فاش شدن تجاوز رونالدو به مایورگا

برای اولین بار ، روزنامه اشپیگل در سال ۲۰۱۷ این ماجرا را افشا کرد و مدارک توافق بین مایورکا و رونالدو را منتشر کرد .
این روزنامه اسناد و مدارک توافق را با امضای دو طرف به وسیله ویکی لیکس منتشرکرد.

حال این ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید و حال حاضر باشگاه یوونتوس به دردسر جدیدی افتاده و دوباره یک پرونده جنسی دیگر برتیش باز شده است

افت شدید سهام یوونتوس

بعد از شکایت کاترین مایورکا آمریکایی، کریس و اتهام تجاوز جنسی به یک زن ، اولین دردسر بزرگ برای رونالدو در تیم جدیدش رقم خورد و سهام یوونتوس شش درصد کاهش پیدا کرد.

 کاترین مایورکا کیست

در پی رسوایی بازیکن جدید این باشگاه؛ سهام باشگاه فوتبال یوونتوس در بورس اوراق بهادار میلان، با کاهشی ۵٫۸٪ درصدی به ۱٫۲۵ یورو به ازای هر سهم کاهش یافت. این کاهش توسط داده های بورس اثبات شده است.
این پرونده فعلا باز است و در حال بررسی می باشد و باید دید چه حکمی برای رونالدو صادر می شود.

در این باره بخوانید : بیوگرافی کریستیانو رونالدو و بیوگرافی ماریانو دیاز جانشین رونالدو

همه مطالب مرتبط با تجاوز را اینجا بخوانید

کاترین مایورکا و رونالدو

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *