فیلم کامل کتک زدن زن پناهجوی ایرانی در قبرس +واکنش سفارت ایران

فیلم کامل کتک زدن زن پناهجوی ایرانی در قبرس +واکنش سفارت ایران

فیلم کامل کتک زدن زن پناهجوی ایرانی در قبرس +واکنش سفارت ایران

فیلم کامل کتک زدن زن پناهجوی ایرانی در قبرس و واکنش سفارت ایران به این حادثه را در این صفحه از بخوانید.

ویدیویی از کنک زدن یک پناهجوی ایرانی در قبرس واکنش‌های زیادی را در پی داشته است و بسیاری از کاربران ایرانی را متاثر نموده است .

سفیر ایران در قبرس به این موضوع واکنش نشان داد و درباره آن بیانیه را صادر کرده است.

فیلم کامل کتک زدن زن پناهجوی ایرانی در قبرس

سفارت ایران به شدت پیگیر رفتار وحشیانه مردی بود که این زن ایرانی را مورد ضرب و شتم و کتک کاری قرار داد.

گفته شده که ضارب یک شهروند انگلیسی است که صاحبخانه این زن ایرانی بوده و به دلیل پرداخت نشدن اجاره خانه اقدام به کتک زدن این زن کرده است بنا به گفته سفارت ایران نام این زن تارا بوده که توسط صاحبخانه ۷۶ ساله مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

او دارای یک کودک سه ساله است او میگوید این من به خانه من آمد و به فرزندم حمله کرده است فرزندم بیمار بوده و مبتلا به تالاسمی می باشد هرر ماه اجاره خانه ام را پرداخت می‌کردم اما از او رسید نمی‌گرفتم یعنی به من رسید نمی داد زیرا به دلیل مالیات زیادی که صاحبخانه ها باید پرداخت کنند این مرد به من رسید نمی داد من هر ماه ۵۰۰ یورو میدادم اما هیچ برگه یا رسیدیدرافت نمیکردم.

ر پی ابراز نگرانی گسترده ایرانیان در شبکه های اجتماعی، مقامات قبرس اعلام کردند این واقعه تاسف برانگیز را به دقت بررسی و پیگیری خواهند کرد.

همچنین پلیس قبرس روز پنجشنبه نسبت به دستگیری فرد ضارب که شهروند انگلیس می‌باشد، اقدام کرده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، مسئولین بخش کنسولی وزارت امور خارجه ایران در این رابطه با سفیر قبرس در تهران در تماس بوده و سفیر قبرس نیز از رسیدگی فوری پلیس کشورش خبر داد و گفت این موضوع تحت رسیدگی است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *