(فیلم) پیش بینی ویروس کرونا در شب های برره

(فیلم) پیش بینی ویروس کرونا در شب های برره

(فیلم) پیش بینی ویروس کرونا در شب های برره را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

با شیوع ویروس کرونا انیمیشن سیمپسون‌ها مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است چرا که این انیمیشن در قسمت هایی شیوع ویروس کرونا را پیش پبینی کرده بود.

(فیلم) پیش بینی ویروس کرونا در شب های برره

بعد از این ماجرا قسمت هایی دیگری از این انیمیشن دست به دست شد و در آن از پیش بینی های برخی اتفاقات دیگر صحبت میشد

حالا بخشی از سریال برره نیز در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که از شیوع یک ویروس واگیردار صحبت میکنند و زدن ماسک و دستکش توسط بازیگران این سریال برای برخی از مردم جالب بوده است.

(فیلم) پیش بینی ویروس کرونا در شب های برره

وقایع این مجموعه در ایران در زمان رضاشاه اتفاق می‌افتد. البته در داستان‌های متفاوت این مجموعه اشارات زیادی به مسائل روز و مفاهیم امروزی وجود دارد. در قسمت‌هایی از این مجموعه (قسمت هفتاد به بعد) اشاراتی به شخصیت‌ها و موقعیت‌های دیگری که در مجموعه‌های پیشین به کارگردانی مهران مدیری (مانند ساعت خوش) وجود دارد، نیز مشاهده می‌شود.

شب‌های برره یک مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی است. این مجموعه به کارگردانی مهران مدیری تولید و از تاریخ دوم مهر ۱۳۸۴ تا ۱۸ بهمن ۱۳۸۴ هر شب حدود ساعت ۲۰ (و در پایان دوران پخش حدود ساعت ۲۲) از شبکهٔ سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *