کشف مار 14 متری در اهواز واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات

کشف مار 14 متری در اهواز واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات

کشف مار 14 متری در اهواز واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات حمل مار 14 متری با بیل مکانیک را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کشف مار 14 متری در اهواز واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات

کشف مار 14 متری در اهواز واقعیت دارد؟

کلیپی در فضای مجازی دست به دست میشود که در توضیح آن نوشته شده که این مار 14 متری در اهواز پیدا شده است و شهرداری برای انتقال آن به سراغ بیل مکانیک رفته است.

درباره اینکه آیا این فیلم متعلق به خوزستان است یا خیر چیزی مشخص نیست و صرفه لهجه اهوازی فیلمبردار این احتمال را میدهد که کلیپ مربوط به اهواز باشد!!!

البته این مورد را هم نمیتوان تایید کرد چرا که ممکن است صداگذاری صورت گرفته شده باشد.

به هر جال این ویدیو باعث شده بسیاری از مردم شگفت زده شود و این مار 14 متری برایشان جالب باشد البته خوزستان مکانیست که گونه های مارهای سمی و غیر سمی زیادی در ان وجود ندارد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شناسایی مارهای سمی که در طبیعت وجود دارد، اظهار کرد: مارهای سمی دارای چشم بیضی‌شکل هستند که بین آنها فرورفتگی وجود دارد اما مارهای غیر سمی چشم‌هایی گرد و بدون فرورفته دارند.

قنبری افزود: مارهای سمی در واقع یک سر مثلثی شکل بزرگ‌تر از عرض بدن دارند و دندان‌های نیش آنها از سایر دندان‌ها بزرگ‌تر و به وضوح قابل مشاهده هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. با سلام و احترام
    درمورد مار 14 متری یا هرچیز دیگه ای که در فضای مجازی منتشر میشه قبل از هرچیز بهتره دقت کنیم که آیا اون چیزی که دارن نشون میدن اصلا همون چیزی هست که ازش اسم میبرن
    این چیزی که به عنوان مار نشون میدن بیشتر شبیه شیلنگ آتتشنشانیه و هیچ شباهتی به مار نداره
    اگر من بخوام اونو به عنوان یک موجود زنده قبول کنم میتونم بگم یک کرم کدوی غول پیکره که از بدن یک غول حداقل 5 متری خارج شده
    باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *