کلیپ تبریک شب یلدا مبارک شاد عاشقانه و زیبا با آهنگ شب یلدا

کلیپ استوری تبریک شب یلدا 1402 برای وضعیت واتساپ

کلیپ یلدایی 1402 برای استوری

می خواهم در طولانی ترین شب سال عهدی با خود ببندم. در شب یلدا با خود عهد می بندم که قلبم را وسعت بخشم تا با آن به همه مهربانی کنم، دلم را آنقدر وسعت دهم که بتوانم همه مردم دنیا را در آن جای دهم و ذهنم را آنقدر بزرگ کنم که بتوانم هر روز چیزهای جدیدی کشف کنم و دانش بیشتری به دست آوردم. حس میکنم کار اشتباهی است که طولانی ترین شب سال را فقط با خوش و بش ها و دورهمی های ساده بگذرانیم و دوباره به زندگی عادیمان برگردیم، حس میکنم در این شب زیبا همانطور که شب دچار تغییر میشود، ما هم باید تغییر کنیم.

کلیپ تبریک شب یلدا مبارک عاشقانه و زیبا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

در شب یلدا، جشن انقلاب زمستانی ایرانیان، بزرگان به نوبت از کتاب شعر حافظ شاعر مشهور ایرانی قرن چهاردهم می خوانند و دوبیتی های قافیه را نوعی فال گیری تعبیر می کنند. خانواده‌های آن‌ها در زیر نور شمع گوش می‌دهند و داستان می‌گویند، آواز می‌خوانند، می‌خندند و خانه را پر از نور و گرما می‌کنند در حالی که در اطراف کورسی جمع شده‌اند تا روی سینی‌هایی از خوشه‌های انار ترک‌خورده، کاسه‌های درخشان دانه‌های قرمز یاقوت قرمزشان و برش‌های هندوانه خنک و ترد بچرند.

کلیپ استوری تبریک شب یلدا 1402 برای وضعیت واتساپ

دانلود

در حالی که با افرادی که زندگی را جشن می گیرند می نشیند. از تجربیات او طوری لذت ببرید که انگار مال خودتان است، مانند او عاشق هر قطعه از تاریخ، سنت و فرهنگ ایران شوید. آن لحظه شادی از دور هم جمع شدن و زندگی کردن را به گونه ای تجربه کنید که گویی هدیه ای است که به همه ما داده شده است، همانطور که اکثر ایرانی ها انجام می دهند.

با فرا رسیدن شب یلدا بازار ارسال پیامک های تبریک بسیار داغ میشود و با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشورمان ارسال این پیامک های خیلی بیشتر از سالهای گذشته است.

دانلود

کلیپ تبریک شب یلدا مبارک

کلیپ تبریک شب یلدا مبارک شاد عاشقانه و زیبا با آهنگ شب یلدا

به شما پیشنهاد میکنیم برای کسانی که دوستش دارید کلیپ های مخصوص شب یلدا را ارسال کنید و بدون شک باعث خوشحالی آنها خواهید شد.

کلیپ هایی که در آن آهنگ های عاشقانه و جذاب مخصوص شب یلدا بوده که برای ارسال به دوستان بسیار لذت بخش است.

یلدا یکی از مهمترین شبهای سال برای ایرانیها بوده که اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هر ساله این شب را ایرانیها جشن میگیرند.

شب اول زمستان از قدیم تا کنون مورد توجه ایرانیها بوده است و با برگزاری مهمانی ها و دورهمی ها سعی میکنند که طولانی ترین شب زمستان را در کنار هم سپری کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *