کلیپ مولودی ولادت امام حسن مجبتی (محمود کریمی و بنی فاطمه)

کلیپ مولودی ولادت امام حسن مجبتی (محمود کریمی و بنی فاطمه)

کلیپ مولودی ولادت امام حسن مجبتی + صوت و آهنگ جشن ولادت امام حسن مجتبی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کلیپ مولودی ولادت امام حسن مجبتی (محمود کریمی و بنی فاطمه)

کلیپ مولودی ولادت امام حسن مجبتی

امام حسن در پانزدهم رمضان سال سوم هجری در مدینه متولد شد. پسر پدر ائمه ، علی و بزرگترین زن دنیا فاطمه و نوه بزرگترین مخلوق خدا پیامبر اسلام. است

هنگامی که او متولد شد و خبر تولد نوه اش به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله رسید ، او به خانه فاطمه آمد ، کودک را در آغوش گرفت ، اذان و اقامه را در گوش او گفت و گفت ، این کودک زیباست  ، من اسم او را حسن می گذارم.

او اسلام و مسلمانان را از دست ویرانگران در امان نگه خواهد داشت. مورخان متذکر می شوند که این کودک از نظر ظاهری و رفتاری شبیه پدربزرگش پیامبر اکرم بود.

مولودی با صدای محمود کریمی

 

یکی از بارزترین ویژگی‌ها و خصوصیت‌های اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) کرامت اخلاقی است؛ کرامت به معنی برخورد مثبت با امور منفی و نادیده گرفتن خطای دیگران است.

با توجه به اینکه زندگی دومین امام شیعیان در مدینه در سخت‌ترین دوران بعد از پیامبر (ص) بود و به ایشان و پدر گرامیشان امام علی (ع) توهین‌های بسیاری می‌شد ولی برخورد امام مجتبی (ع) با توهین کنندگان به شیوه‌ای بود که این افراد معمولاً از عمل خود پشیمان می‌شدند.

مولودی با صدای بنی فاطمه

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *