کنسرت های پلی بک و توهین به هواداران

کنسرت های پلی بک و توهین به هواداران را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

 

کنسرت های پلی بک و توهین به هواداران

چندسال پس از اینکه موسیقی پاپ در کشور عمومیت یافت، حواشی ریز و درشت و مهم و بی‌اهمیت نیز آغاز شد. در دهه هفتاد که موسیقی پاپ و البته پاپ کلاسیک با آن همه ساز و نوازنده به مدد تلاش خوانندگان و آهنگساز جای خود را در دیگر سبک‌ها پیدا کرد، هیچکس گمان نمی‌کرد برگزاری کنسرت پاپ تا این حد مورد توجه مردم قرار گیرد تا آنجا این رویه به یکی از بخش‌های ثابت موسیقی کشور تبدیل شود. البته اینکه برگزاری کنسرت‌های متعدد به یکی از اتفاقات مرسوم و ثابت تبدیل شده، به خودی خوداتفاق خوبی است اما اگر درآمد حاصل از آن صرف خود موسیقی و اقتصاد معیوب این هنر شود.

کنسرت های پلی بک و توهین به هواداران

“پاپ” سبکی مورد توجه اما پرحاشیه

اینکه می‌گوییم موسیقی پاپ نسبت به قبل عمومیت بیشتری پیدا کرده، دلیلی دارد و آن قاعده کلی پرطرفدار بودن این سبک در سراسر کشورهاست. آمارهای کلی گویای این است که همه جوامع، موسیقی عامه پسند را بیش از سبک‌های دیگر دوست دارند. تعداد کلیک دانلودهای روزانه و ماهانه و سالانه آثار پاپ (چه تک‌آهنگ؛ چه آلبوم‌ها) همیشه از دیگر سبک‌ها بیشتر بوده است. یکی دیگر از شاخصه‌هایی که به ارائه آمار دقیق‌تر از طرفداران ومسیقی پاپ می‌انجامد، نگاهی به میزان فروش کنسرت هاست.

بیماری کرونا دو سالی در برگزاری کنسرت‌ها وقفه انداخت و حال خوانندگان پاپ مجددا با قراردادهای خود با موسسات فرهنگی، هنری و تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذاران برنامه‌های خود را از سر گرفته‌اند. با احتساب قیمت سرسام‌آور بلیت کنسرت‌ها (موضوعی پر ایراد که جای انتقادهای بسیار دارد) که از صد و پنجاه هزارتومان تا چهارصد و پنجاه هزار تومان دسته‌بندی شده، می‌توان دریافت که عموم مردم به موسیقی پاپ علاقه بسیار دارند حتی اگر خواننده هنرمندی درجه چندم بوده و آثار درخوری نداشته باشد. حتی چند سالی است که خوانندگان تازه از راه رسیده و بدون آلبوم و رزومه، در مدت زمان بسیار کوتاهی در صدر اخبار کنسرت‌ها قرار می‌گیرند و تبلیغات بسیار موسسه‌های فرهنگی و تهیه‌کنندگان در فضاهای مجازی باعث استقبال از اجرای آن‌ها و در نهایت “سالد اوت” شدن بلیت‌هایشان می‌شود. این همه درحالی‌ست که در زمینه کنسرت‌های پاپ هیچگونه نظارتی بر کم و کیف آثار مورد نظر خواننده و گروه برای اجرا وجود ندارد. مثلا در سینما و تئاتر، آثار پیش از اکران و روی صحنه رفتن توسط تیمی از داوران و ارزیابان ارشاد و بخش‌های ذیربط آن بازبینی می‌شوند، اما این رویه نظارتی در کنسرت‌های پاپ مرسوم نیست. جدا از این موضوع خوانندگان و اعضای گروه‌شان گاه حین اجرا روی صحنه اتفاقات و حاشیه‌هایی را رقم می‌زنند که بعدا در قبال آن به هیچ مسئول و نهادی پاسخگو نیستند.

تتلو یکی از خواننده های جنجالی ساکن ترکیه امروز ساعت ۱۰ صبح کنسرت دوم خود را در این کشور برگزار کرد

کنسرت تتلو همان طور که انتظار می‌رفت دارای حواشی و جنجال های زیادی بود

بیش از ۶ هزار بلیط این کنسرت فروخته شد که مبلغ هر بلیط ۱۵۰ دلار بوده است چیزی نزدیک به سه میلیون تا هفت میلیون پول بلیط کنسرت تتلو بوده که هر شش هزار بلیت فروخته شده یکی از نکات جالب توجه دیگری که در رسانه‌ها عنوان شده است تتلو هزار بلیط خارج از ظرفیت سالن فروخته است که افراد دارای بلیط نتوانستند وارد سالن بشوند و به عبارت دیگر اولین کلاهبرداری آشکار در این کنسرت صورت گرفته است

با توجه به فروش همه بلیت‌ها مبلغ ۲۵ میلیارد تومان درآمد خالص کنسرت‌تتلو بوده است

ویدئو‌هایی از کنسرت دیشب امیر تتلو در سراسر فضای مجازی منتشر می‌شود که باعث حیرت و تعجب کاربران فضای مجازی شده است. به گزارش اسپوتنیک، کنسرت امیر تتلو خواننده پرحاشیه و البته پرطرفدار ایرانی در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در ترکیه برگزار شد. کنسرت تتلو رکورد تماشاگر را زد و با بیش از ۷ هزار بیننده اجرا شد و برخی از حاضران در این کنسرت گفته‌اند که درب سالن صف ۳۰۰ متری تشکیل شده بود. گفته می‌شود ۲۵ میلیارد تومان درآمد این خواننده از کنسرت دیشب بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خلایق هرچه لایق . آخه این لات بی سروپا چیه که کنسرتش چی باشه غیر از فحش خواهر ومادر چیز دیگه ای تو حرفاش میشه شنید؟ واقعا من تعجب میکنم از اونایی که میرن بلیط میگیرن واسه دیدن این بی سروپا . آخرشم باید اینطوری به همه توهین کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *