بیوگرافی و سوابق گابریل پین مربی استقلال و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا

گابریل پین مربی استقلال کیست؟ سوابق و اینستاگرام

گابریل پین مربی استقلال کیست؟ سوابق و اینستاگرام و عکسو بیوگرافی او را در این صفح هاز مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی گابریل پین مربی استقلال

او از فوتبالیست‌های سابق ایتالیایی بوده که این روزها به عنوان مربی فعالیت می‌کند

بیوگرافی و سوابق گابریل پین مربی استقلال و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا

این مربی ۵۸ ساله افتخارات زیادی را تیم ملی ایتالیا به دست آورده است و کارنامه ورزشی رو بسیار پربار و درخشان می باشد

سوابق ورزشی

گابریل پین در سال ۱۹۷۹ میلادی کار حرفه‌ای خود را در فوتبال آغاز کرد و حضورش در تیم یوونتوس سکوی پرتاب به سوی موفقیت بود بود تیم یوونتوس ایتالیا توانست عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و سپس به تیم‌های فورلی و پارما را پیدا کند پیاچنزا بیست و یک بار وارد زمین شد و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت در سال ۱۹۹۲ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد نخستین تجربه مربیگری خود را با تیم پارما به دست آورد و در سال ۱۹۹۹ هدایت این تیم را برعهده گرفت حضور او به عنوان سرمربی تیم کار باعث شد که این تیم نتایج بسیار قابل قبولی را به دست آورد

بیوگرافی و سوابق گابریل پین مربی استقلال و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا

رزومه ورزشی گابریل پین

گابریل پین با سابقه بازی در تیمهای مطرحی همچون یوونتوس، لاتیو و پارما سابقه خوبی در ففوتبال ایتالیا از خود بر جای گذاشته است. او در تمام عمر مربیگری خود به عنوان دستیار در تیمهای نام آشنایی همچون پارما، تیم ملی ایتالیا، گالاتاسرای، فیورنتینا، آ.اس رم، والنسیا و همچنین جنوآ مشغول بوده است. اوج کار او،، ۴ سال حضور در تیم ملی ایتالیا به عنوان دستیار سرمربی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ بوده است.

بیوگرافی و سوابق گابریل پین مربی استقلال و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا و عکس و رزومه ورزشی گابریل پین مربی ایتالیایی و فرزندانش

مدرک مربیگری او پرولایسنس یوفا است و از لحاظ سطح مدرک، یک رده بالاتر از مدرک مربیگری فرهاد مجیدی محسوب می شود. نکته جالب در خصوص او این است که گابریل پین با کار کردن در خاورمیانه ناآشنا نیست چرا که در سال ۲۰۱۷/۲۰۱۸ در تیم النصر امارات مشغول به کار بوده است.

بیوگرافی و سوابق گابریل پین مربی استقلال و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا

گابریل پین مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی

چندی پیش فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود خبر از آمدن گابریل پین به استقلال را داد.

او در این خبر عنوان کرد که این شخص که سابقه حضور در کادر فنی تیم‌های «پارما» «فیورنتینا» «والنسیا» «گالاتاسرای» «النصر امارات» را داشته است قرار است به زودی وارد تهران شود و در کنار فرهاد مجیدی در کادر فنی تیم استقلال فعالیت کند.

پس از اینکه فرهاد برای انتخاب یک مشاور خوب و رزومه دار با گابریله پین آشنا شده بود، سرمربی آبی پوشان درخصوص سطح فنی او و حضورش در ایران با فابیو کاناوارو مشورت کرده است. مجیدی که از دوستی قدیمی ای با کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا برخوردار است، در رابطه با انتخاب پین، از کاناوارو تأییدیه نهایی را گرفته و او گابریله پین را از لحاظ سطح کیفی و فنی، مورد تأیید قرار داده است.

بیوگرافی و سوابق گابریل پین مربی استقلال و همسرش + اینستاگرام و ویکی پدیا

پس از اینکه مجیدی بابت انتخاب پین از سوی کاناوارو به جمع بندی نهایی رسید، مذاکرات با او را آغاز کرد و پس از توافق شخصی، پین را به عنوان مشاور خود برگزید. دستیار سابق چزاره پراندلی حتی مسابقات استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را زیر نظر داشت و پس از رصد عملکرد آبی پوشان در این بازی ها، شناخت خوب و کافی از ترکیب و سیستم استقلال دارد.

خبر دیگر درخصوص مشاور ایتالیایی مجیدی این است در حالیکه گابریله پین پیگیر تزریق واکسن کرونا بود تا راهی ایران شود، به ویروس کوید-19 مبتلا شد و به همین دلیل از سفر به ایران بازماند. مطابق قوانین مربوط به اپیدمی ویروس کرونا در کشور ایتالیا، هر فرد مبتلا باید یک دوره 21 روزه قرنطینه را پشت سر بگذارد و به این جهت سفر این مربی ایتالیایی به ایران دچار تأخیر شد و روز یکشنبه با پایان قرنطینه، او عازم ایران می شود تا به کادرفنی استقلال اضافه شود.

بیوگرافی گابریل پین مربی استقلال و همسرش + سوابق و اینستاگرام و ویکی پدیا

گابریله پین در دوران بازیگری عضو تیم های فوتبال یوونتوس، لازیو، پارما و چند باشگاه دیگری ایتالیایی بود. گابریله پین کار مربیگری را از پایه های پارما آغاز کرد و همواره به عنوان دستیار اول چزاره پراندلی در تیم های او حضور داشت. پین به مدت 5 سال و در 240 بازی در فیورنتینا در کنار پراندلی بود.

سپس در سال 2010 و با انتخاب پراندلی به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا روی نیمکت آتزوری نشست و تورنمنت های مهمی از جمله یورو 2012 و جام جهانی 2014 را تجربه کرد. او سپس با پراندلی راهی گالاتاسرای ترکیه شد و پس از مدتی با جنوا به فوتبال ایتالیا بازگشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *